Onhan kaikissa toki kierrosluvunrajoitin (jota voi muokata GuzziDiag -työkaluilla, tosin vakiokilkkeillä venttiileissä ja kiertokankien osalta nostoon ei juuri liene varaa?). Joskushan sitä vaikka rivakassa ohituksessa saattaa päästä kierrokset rajoittimelle kun keskittyy liikenteeseen eikä kierroslukumittariin ja vaihtamiseen. Lentokentällä kun matka on rajoitettu, se haittaa. Jos katselee saavutettuja nopeuksia kenttäajoissa ne ovat yleensä merkittävästi alle sen, mitä valmistaja huippunopeutena ilmoittaa. Itse laskeskelin kerran välityksiä ja pääsin siihen käsitykseen että V11 kohdalla on tosiaankin ilmoitettu huippunopeutena se nopeus, mikä saavutetaan kun suurimmalla vaihteella ollaan rajoittimella. Sellaista ei kai käytännössä tule vastaan kun useamman kilsan alamäkisuoralla Saksan autobahnalla... Tasaisella epäilen että saavutetaan, vaikka suoraa olisi kun Utahin suolalla.