Nopea tapa rikkoa moottori on pyörittää sitä kun anturi on pois paikoiltaan. Silloin pääsee se nokka-akselin pidätin pyörähtämään ja oikea kohta sille on aika hankala löytää siitä anturin reiästä kurkkimalla.
Kiitti vinkistä. Eipä sitten mennäkään tunaroimaan tuota kohtaa.
Lieneekö se nokan-pidättimen-pidätin tuo kuvassa näkyvä holkki osa 9, joka luettelossa on nimellä union?
Ihan uteliaisuuttani, mitä se pitelee tuossa kuvan nokka-akseli konstruktiossa? Kuvat kylläkin ovat 2009 mallista ja kyseessä on Anniversario 2011.
Samoin uteliaisuuttani kysyisin, mistä voi mitata öljynpaineen? Siis mihin veivataan mittari kiinni? Jos se laitetaan tuohon anturin paikalle on suuri mahdollisuus tehdä katastrofi...
>> Älkääkä ehdottako telamiinoja.<<
Etkös Sinä kantanutkaan niitä Laukkaradalla / A-kukkulalla? Siis siellä Etelä-Saimaan Epänormaalilyseossa...
En kumma kyllä joutunut, mikä lie esimiesten erehdys.

Vaan eipä niitä olekaan tuolle 32mm kokoiselle
On kai käytävä tallilla mittaamassa se putken paksuus ym. mitat. Se on monimutkainen operaatio, kun on vartioitu tuo talli, pitää sopia käynnistä.