Kiitos ohjauksesta oikean huohottimen kimppuun! Joka tapauksessa sen sijainti on sellainen, että sieltä voi hyvinkin vettä päästä vaihteistoon. Olisiko syynä viimesyksyinen kaatosateessa ajettu 500 km Vuokatista Kotkaan? Sinänsä tietysti on ihmeellistä, että kuussa on käyty, mutta Guzzissa öljy vesittyy tällaisesta syystä. Letku huohottimen nokkaan siis. Vielä kerran kiitos minua auttaneille Pekalle ja kvlm:lle.
Tietysti joku ihmettelee, että miksi en ole öljyjä tarkastanut syksyllä. Syynä on varmasti se, että minulla on aikaisemmin 1980- ja -90-luvuilla ollut pelkkiä japsipyöriä. Neljä Hondaa: CM 400T, CX 500 ja kaksi 750 K:ta. Ajoin kahdeksantoista vuoden ajan noin 6000-10 000 km vuodessa - työmatkoja ja ulkomaanreissujakin. Valehtelematta sanon, että yhtään teknistä ongelmaa ei ollut. Öljytaso oli joskus hyvä tietysti tarkistaa ja riittäväksi todeta - niin ja CX:ää lukuunottamatta tietysti ketjuja piti rasvata ja joskus kiristää. Kaikki määräikaishuollot teki asiansa osaava yritys - itse sai keskittyä ajamiseen.
Nyt tämän unelmapyörän kanssa tuntuu olevan koko ajan pientä säätämistä. Usein joutuu myös palstalaisia vaivaamaan, kun olen tekniikassa täysi tumpelo. No, tämä lienee hinta siitä että saa ajaa pyörällä, jollaisia ei tule jatkuvasti vastaan, ja jonka jytinästä tien päällä seuraa sanoinkuvaamaton fiilis...