Saako Motoplatin avattua vai onko hartsiin valettu möykky? Jos sais avattua, niin etsisin kylmää juotosta printiltä.
Vieläköhän Piranhan sytkiä sais jostain
Le Mans IV:een asensin sellaisen aikoinaan. Hyvin toimi ja oli helppo asentaa. Paluu kärjelliseen oli mahdollista. Osia vanhasta sytkästä piuhoineen jäi paikalleen.
Motoplatin anturiosa ja boxit on valettu hartsiin perusteellisesti. Oma mielipiteeni on; jos vähänkin näyttää siltä, että
Motoplatissa on ongelmia, kyseinen sytytysjärjestelmä kannattaa siirtää pois moottoripyörästä.
Piranha eli Newtronic on toimiva laite. Huonoa siinä on se kun vanha mekaninen ennakonsäädin jää käyttöön.
Siksi Piipun ongelmaan Newtronic ei ole ratkaisu koska siinä ei ole ennakonsäätöä.
Anttaa hyvät kipunat tulpiin eikä ole ronkeli puolien suhteen. Asennettaessa pitää huolehtia siitä, että auringonvalo ei pääse
paistamaan optoihin. Jos jakajan sisällä ei ole pimeää, siitä aiheutuu mielenkiintoisia häiriöitä

Boxin piirilevy on irrallaan kuoren sisällä ja murenee tärinästä pikkuhiljaa. Yhden olen joutunut hylkäämään kun
hyppyjohtoja oli niin paljon, että kansi ei enää meinannut mahtua kiinni.
Pekka