Kirjoittaja Aihe: Vintage 2011  (Luettu 3601 kertaa)

Topelius

  • Vieras
Vintage 2011
« : Kesäkuu 23, 2011, 15:25:07 ip »
Unelma-pyörä, parempi mieli!  :D
Piikkiön Teamille 10+ !
Kaiken tämän arvoista oli jo pelkkä kotimatka!

Kaijus

  • Viestejä: 807
Vs: Vintage 2011
« Vastaus #1 : Kesäkuu 23, 2011, 18:25:57 ip »
Onnittelut! Tuon minäkin voisin ottaa T3 Calin rinnalle. Täytyy vaan lotota lisää :)

Upeita kilometrejä
t: Kaijus

motoesa

  • Vieras
Vs: Vintage 2011
« Vastaus #2 : Kesäkuu 23, 2011, 19:45:12 ip »
Onnittelut, hieno peli ja taisin sitä juuri eilen piikkiössä vähän kuolastaa ;) Mihin päin suomea pyörä lähti, jos vaikka nähään :)

motoesa

  • Vieras
Vs: Vintage 2011
« Vastaus #3 : Kesäkuu 24, 2011, 08:51:52 ap »
On täysin mahollista näkyilä vaikka asunkin täällä motoitalian viäres, niin käyn norgella aika usein espoossa. Hyvää Jussia ja paljon mukavia kilometrejä ;)

Harri Niemi

  • Viestejä: 40
  • V11 Coppa Italia
Vs: Vintage 2011
« Vastaus #4 : Kesäkuu 27, 2011, 10:50:19 ap »
Onnittelut Vintagen johdosta, tosi hieno menopeli ja varmasti paljon nautinnollisia kilometrejä.

Me oltiinkin Topeliuksen kanssa Piikkiössä samaan aikaan pyöränvaihtopuuhissa.
Kuten kuvasta näkyy V11 Coppa Italia seisoo sopivasti taka-alalla.

Minun uudeksi menopeliksi tuli Griso 8V 2011 ja Coppa Italia meni siis kiertoon.
Eipä ollut helppo päätös vaihtaa, miettiminen vei vuoden ja vaati kolme koeajoa Grison kanssa ennen kuin mieli sitten lopullisesti suli  ;D

t: CoppaKusti

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Vintage 2011
« Vastaus #5 : Kesäkuu 27, 2011, 20:12:32 ip »
Ihmettelinkin jo että eikös kukaan kommentoi ollenkaan harvinaista Coppa Italiaa samassa kuvassa...valmistettu vain lyhyt numeroitu sarja 10 vuotta sitten kohdalle sattuneisiin juhlavuosiin (80). Lienevät nyt arvokkaita jos sattuu kiinnostunut kohdalle?  Harvoin tulee myyntiin Euroopanlaajuisestikin.  Jos ei olisi tätä onnetonta autoveroa, voisi näistä harvinaisuuksista pitää kunnon huutokaupan laajemmalti.  Toukokuussa olisin itse ollut innokas ostajaehdokas...vaan tuli sitten vanhempi ja kuluneempi...

Jossain kohtaa olisi mielenkiintoista kuulla arvioita ja kommentteja osastolta V11 (91 hv/94 Nm/226 kg = 0,40 hv/kg) => Griso (110 hv/109 Nm/231kg = 0,48 hv/kg), kun kuvittelen että V11 -malliakaan ei kaikkine muunnoksineenkan ole Suomessa kovin paljoa?  Jos Gruppolaisilla on n. 20, olisko kaikkiaan < 30 ajossa?  Esim. Saksassa kuuluu olevan rekisterissä > 1000 kpl.

Edit 13.7: Ja se Coppa Italia ei sitten kuulemma ollut kun viikon verran vaihtopyöränä... harvinaisuudet menevät nopeasti?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2013, 23:31:31 ip kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.