Kirjoittaja Aihe: Sport 1100 välityksiä  (Luettu 2267 kertaa)

Tapsa K.

  • Viestejä: 18
    • www.takmill.com
Sport 1100 välityksiä
« : Toukokuu 11, 2009, 18:25:34 ip »
Vanha suola alkoi taas janotta ja tallissa on Mg 1100 Sport -95 projekti. Laitteella ajeltu n. 70tkm ja tyypilliseen tapaan vitonen pitää hirveätä ulinaa. Kun tuon laatikon jokatapauksessa avaan. Onko kellään tietoa saako näihin mistään tihempää perää tai vaihdelaatikkoon tiheämpiä välityksiä. On meinaan ykkönen sellainen aavikkovälitys että kaupunkgissa menee hermot.  Sopiiko tuohon V11 loota heittämällä?? Pyörään tullaan tekemään aika radikaaleja muutoksia ja "harhaoppisiakin" joittenkin mielestä   ;) ;D ;) ;D ;)

Janne K

  • Viestejä: 154
Vs: Sport 1100 välityksiä
« Vastaus #1 : Toukokuu 11, 2009, 20:06:05 ip »
 ;DVie harhaoppisuutesi uudelle asteelle ja laita pyörään ketjut! Rupeaa välityksiä löytymään....  ;D

Ei vaan en kyllä tiedä mitään tästä... Muistelen kuitenkin jostain lukeneeni jonkun sovittaneen V11:n 6-vaihteisen looran jopa 80-luvun lemmariin.

Ekku

  • Viestejä: 894
Vs: Sport 1100 välityksiä
« Vastaus #2 : Toukokuu 12, 2009, 12:41:58 ip »
Jos sitten päädyt vaihtamaan siihen jonkin muun askin, niin myy minulle se korjauskelpoinen ja suorahampaisilla rattailla oleva sportin aski.

Ratakäyttöön kun se sopisi vallan mainiosti.

Ainakin Daytonoihin ja Centauroihin ovat maailmalla laittaneet V11-lootia.

Tarvitsisi vaan samalla hankkia takahaarukka ko. laitteesta.

Katsoppas ;

http://www.centauro-owners.com/

Siellä on ainakin sellainen käyttäjä kuin "Zebulon", jolla on pari aika pitkälle rakennettua Guzzia ja haullakin muistaakseni löytyy tietoa tuosta konversiosta.