No niimpäs onkin joo. Olen joka tapauksessa purkanut telarit osiin tiivisteitä vaihtaessani, oli keula sitten ylösalaisin tai oikein päin. Kerran vein irtopumput tiivisteiden vaihtoon oikein korjaamoon. Kahvirahalla onnistui silloin tiivisteiden ja öljyjen vaihto. Olen myös seurannut sivusta, kun kaveri pistepuikoilla ujutti vuotavat tiivisteet sisäputki paikallaan pois. Siinä vasta mestarin työnäyte. Harvoin on oikotietä onneen.
Näinhän se on. Taitaa keulan huolto mennä vähemmällä vaivalla, kun purkaa osaset suosiolla pöydälle. Voipi rikottujen osien ja työkalujen määrä vähentyä merkittävästi

Tarkoitin vain edellisellä vastaukselle sitä, että Centauron ohje on hieman erilainen kuin Daytonan, johtuen juuri erilaisesta rakenteesta. Tosin tämän taisi kumpikin jo tajuta aikaisemminkin
