Tuli kysyttyä originaalin nivelen hintaa, ja luulen että kun se joskus hajoaa loppui Guzzilla ajot siihen. 10 000SEK!! Jumalauta! :mad: Samanverran makso K100RS. Ja sain koko pyörän.

Mitä tuo nyt sitten euroissa tekee? Törkeätä hinta politiikkaa. :mad::mad:
Tuohon hintaan joudut vielä itse sen vaihtamaan, mitä jos ei taidot joillain riitäkään moiseen? Pyörä korjaamolle ja tulee vielä lasku tehdystä työstäkin päälle! Jossain mättää ja pahasti. Siinä oikein luxusta. Joten alkuperäisosaa en tulisi edes harkitsemaan. Tietävät kai sen tehtaallakin, että kaupaksi ei mene. Liekö edes valmistavat enää.
Tuo takuun omaava onkin sitten aivan kipurajan alapuolella, taitaa vaan se laakeri kypsyä ennen niveltä, pikku niksi kokeilla pitkän ajon jälkeen jos kardaaniputki on pahasti kuumentunut laakerin kohdalta, jos on, on aika avata palikat ja tehdä jotain ennen kuin on myöhäistä, pääsee leikkaamaan ja pyörähtää putkessa onkin taas kustannuksia kivasti lisää.:huh:
Omassa SP kolmosessa ei ole rasvattavaa niveltä, mutta olen raottanut hieman paljetta ja ruikannut öljyä perään, ei ainakaan ihan kuivana pyöri, liekö mitään hyötyä muuta kuin psyykkistä. :wink: