Aika tiheä on säätötarve isolohkon kärjillä :huh: Pikkulohkossa olen jopa kerran säätänyt kärjet (no yhden kerran olen toki ne lisäksi irroittanut ja sovittanut toiseen koneeseen..) sinä aikana, kun pyörä on minulla ollut. Tosin silloinkin säätäessäni kirja-arvoihin, käynnistyvyys ja kylmäkäynti heikkeni merkittävästi! Säädin kärkivälin ja kärkikulman jne. käytännössä samaan missä oli ennen säätöä, ja kappas kun pelittää!! Näillä kärjillä olen ajanut vieläpä pari kymppiä ja edelliset omistajat sitten mitä lienee. Toimii muuten hienosti vaikka on kärjet.
Tuo iso pikkulohko ilmoittaa vähenevästä polttoaineesta räiskyvällä tuli- ja melushowlla. Putkista iskee punakukkoa ja ääni on kuin kanuunalla jyräyttelisi!! Juuri kerkeää kääntää varalle, kun on heti tilanteessa kiinni. Sitten muutamat kymmenet metrit hytkytään, kuin kengurun selässä, ennen kuin tasoittuu paremmalle käynnille.
Seokset pidän niin vahvalla, kuin tulpat kestävät. Niitä voi hommata sitten joka kevät uudet. Ei pauku juurikaan ja pehmentää myös tuota moottorijarrua. Ei tuo polttoainetalous ainakaan ole kovin paljoa kärsinyt -> tuolla setupilla alle 5-7 litraa sadalle, riippuen ajotyylistä. Miinuksena näillä putkilla lievä pakokaasun tuoksu lahkeissa ja saappaissa.