Laitan tähän ajankulukkeeksi juttua nuoremmille opiksi ja ojennukseksi.
Tämä on Mille GT:stä vm. -89, mutta soveltunee osin muihinkin.
Kardaaninivel hajosi melkein uutena, siitä on juttua täällä aiemminkin.
Kuulemma tukilaakeri vaihdettiin suojatuksi ja sen suurempi kitka
tuotti tehtaalle yllätyksen.
Virtalukko tilttasi sateessa melkein uutena. Spray auttoi ja sen jälkeen
mehupullon korkki kantena.
Nopeus- ja kierroslukumittarin vaijerit kestivät enintään yhden kesän,
kunnes ymmärsin, miten ne pitää asentaa. (Tehtaalla ei ilmeisesti tiedetty).
Kaasutin sylkee bensaa jaloille, kun nopeutta on yli 140kmh. Syynä alipaine,
joka tulee ajaessa juuri sopivaan kohtaan kaasutinta. Tehdas tietämätön,
Vihdissä keksitään ratkaisu.
Kaasuttimien päällä siinä 90 asteen mutkassa on niin terävät reunat, että
ne syövät vaijerit vuodessa. Samaa vikaa kytkinvaijerin alapäässä.
Tässä näitä. Kirjoitan, kun muistan lisää.