Muuten löysin työkoneelta manuaalista samat luvut, paitsi lootaan ehdotetaan laitettavan litran verran öljyä. Desi ei siinä merkkaa juuri mitään, tärkeintä on, että laatikossa on puhdasta ja vedetöntä laatikkkoöljyä. Ja sen verran, ettei kuumana tirahda huohottimesta ulos. Roiskevoitelu tuolla laatikossa ei ole turhan nuuka.
Moottoriöljy on ilmeisesti tällä palstalla uskonasia, joten en ryhdy siitä ruotimaan, tai suosikkejani esittelemään. Sinnekin niin paljon rasvaa, että näkyy mittatikun puolivälin tienoilla. Jos on yli kovin paljoa, niin se kyllä maistuu koneelle ja ilmeisesti V35C:n kyseessä ollen moottori on iiskusuhteeltaan kierroskone, päätyy liiallinen öljy myös ilmanputsariin huohottimen kautta.
Perässä saa käyttää molycotea jos haluaa. Se ei paljoa maksa tuonne lisäillä, mutta hyöty lienee vähintään kyseenalainen. Itse laitan perään vaahtoutumisenestoaineet sisältävää perä/vaihdeöljyä. On kotoisin autotarvikeliikkeestä ja on edullista.
Mistäkö tiedän että toimii Guzzin perässä? No siitä, että reippaan ajelun jälkeen peränkuoret ovat kosketuslämpimät, eivät kuumat. Ja täälläkään ei huohottimesta ulkoistu hienoista huurua enempää öljyä.