Koko konelaatikkopaketin pudottaminen ei ole aivan välttämätöntä. Laatikon voi myös vetää pois paikaltaan takakautta, kun ensin irroittaa takasvingin ja nostaa rungon takapäästä ylös, käyttäen moottorin poikittaista alakiinnityspulttia saranan korvikkeena. Nostolaitteena käytin auton moottorin nostoon tarkoitettua hydraulitoimista, pyörillä siirreltävää puomia. Jos kerran tuo takahaarukka on jo irti, niin nyt vaan kaikki laatikossa kiinni olevat rojut irti, moottorin edessä oleva poikittaispultti löysälle, moottorin alle sopiva pukki, ja sitten nostoa takarungosta, samalla seuraten, että mitään ei ole jäänyt irroittamatta. Bensatankki nousee myös jonkun verran, joten siitä joutui ainakin kaasarimallissa raksimaan tavaraa irti. Omassa Cali 3:ssa oli toinen kytkinlevy kolmessa osassa, ja kytkimessä esiintyi hieman luistoa isolla vaihteella kierrättäessä. Samalla kannattaa uusia laatikkoon ja koneeseen ne tiivisteet, jotka niihin laatikon irti ollessa pystyy helposti vaihtamaan. Kannattanee tilata Moto-Italiasta, osaavat sieltä lähettää oikeat tiivisteet, ja pyydä räjäytyskuvat mukaan, niin tiedät mikä mihinkin kuuluu. Kytkinlevyjen keskityksen ja niiden pahuksen jousien asettelussa pitää olla tarkkana, että tulevat paikoilleen. Hankalin homma koko kytkinremontissa oli muistaakseni keskiseisontatuen saaminen takaisin paikoilleen, pani hanttiin niin pirusti. Tiedä sitten, onko tämä nopeampi tai edes helpompi tapa, mutta tällaisen ohjeen sain, kun tuosta kytkinrempasta itse aikanaan kyselin.