Kirjoittaja Aihe: Jyrki-boy  (Luettu 4061 kertaa)

  • Vieras
Jyrki-boy
« : Elokuu 19, 2007, 08:20:11 ap »
Tossa on tullut opiskeltua Le Mansin pakosputken saloja. Jos joku on ryhtymässä samaan, niin tässä pikku neuvot. Käyrien pitää olla normaalit ilman sitä H -yhdettä. Käyrien jälkeen tulevan Crossoverin käyriltä lähtevät päät on tehtävä varttituuman kapeammiksi, jolloin virtausnopeus kasvaa tarpeeksi suureksi. Se kohta missä putket on yhdessä kavennetaan myös samoin kun tällä hetkellä 2 tuumasissa. Kun putket eroaa toisistaan alkaa jälleen 2 tuumanen putki. Loppu onkin suoraa hormia. Esimerkiksi Mistralin yhdysputkessa on juuri tuo kavennus, joka lisää pakokaasun virtausnopeutta ja tuo näin suuremman imun toiseen putkeen. Mulla on supistukset putkissa, jotka nosti puoli kiloa vääntöä lisää 3500-4500 kierrokselle.

Jyrki-boy