Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: - Heinäkuu 18, 2007, 14:35:42 ip
-
MotoGuzzi V35 lll -87
Kysymys heti kärkeen..
Onko olemassa korkeampaa spoileriplexiä pikkukatteeseen..
Hyvä peli 120km ajoin eikä aamulla ollu merkkausjälkiä tallinlattialla
T.Esa
-
Niin.. ja eipä ole tällä sivustolla ennen käytyäkään (15.7 -07 oli eka kerta)
Ku japsiMP on ollu jalkainvälissä :vau:
...................
Laittakaapa kommenttia MotoGuzzi v35lll -87 ,,
onko yhtä murskaavaa ku v75
T.E
-
Tervehdys V35III,
Tervetuloa Guzzistien "veljeskuntaan". Valitettavasti minulla ei ole antaa kommentteja V35:sta. Niitä näkyy aina silloin tällöin erilaisissa kokoontumisissa. Ei liene kovin yleinen. En muista koskaan kuulleenni mitään negatiivista siitä, mutta sehän onkin Guzzi :vau:.
Minä tuosta Maksniemestä, onko se samainen kylä sieltä Tornion liepeiltä? Jos on, sinulla mahdollisuus käydä tapaamassa muita Guzzeja Maikkulan Nesteellä Oulussa. Tapaamiset parittomien viikkojen maanantaina klo 18 alkaen. Muista mennä ajoissa, muutoin saattavat olla jo lähteneet :O. Itselle kävi niin kun poikkesin reissullani siellä vähän yli seitsämän. Sain mittailla yksin "tyhjän" huoltsikan pihamaata ;)
T. Kimmo
-
Kiitos...
Sama kylä ja Ouluun matkaa n.90km
Pannaampa mieleen OulunKokkoontumiset
T.E
siinä pinokkiosta kuva
-
Pistetään nyt jotakin kommenttia, vaikkei tuosta pyörästä omakohtaisia kokemuksia olekaan. Sen verran olen antanut itselleni kertoa, että tuo kolmossukukupolven v35 olisi ihan kelpo pikku peruspyörä, ei mitään isompia ongelmia. Voimalinjan puolesta värkin pitäisi olla kestävä, jopa ylimitoitettu. Siinä kun on paljon yhteistä 500-, 650- ja jopa 750-kuutioisten kanssa. Kaksiventtiilikannet, joten ei ole niitä kuuluisia neliventtiilisen kansimurheitakaan.
Ulkonäkö on tietysti makuasia, mutta sitäkin on tarvittaessa helppo muuttaa. Kosmetiikka kun lienee aika pitkälle vaihtokelpoista eri mallien välillä. Joku sakemanni on muuten teettänyt tuommoisesta ihan maukkaan oloisen sivuvaunuyhdistelmänkin:
http://www.iwan-bikes.de/gv35.html (http://www.iwan-bikes.de/gv35.html)
Jos olisin etsimässä itselleni ns. käyttöpyörää lähiseutumatkailuun, taajama-ajoon ja/tai työmatkoille (tai mikä ettei ihan vaan mutkatienaatiskeluunkin), 350-kuutioinen pikkulohko-Guzzi olisi hankintalistalla aika korkealla.
Niin ja ne merkkausjäljet eivät ole Guzzeissa mikään ongelma. En tiedä kuin yhden öljyä enemmän tiputtelevan Guzzin, ja se on minun omani :cool:.
-
Guzzi on toiminu ku junan vessa bensaa ku muistaa:( laittaa aina välillä (on päässy loppuunki kerran ,,onneksi olivaan puolikilometriä huoltsikalle)
Kyllähän tuo herättää katseita ku pysähtyy jonnekki niin aina sanoo joku
"miehekkäät saundit"
Noh.. nyt toimii mittari (näyttää ainaki täyttä tankkia oikein)
ja kojetauluunki löyty kaiken-näkösiä "uusia" valoja
Hyvvää syksyä vaan kaikille
T. Esa
-
Onnea ja paljon kilsoja pohojosen Kustille! Mulla oli tommonen V50 kolme kesää ja kyllä se tuntu oikein käteen sopivalta. Hauskaa oli kunnes mälläsin sen omaa tyhmyyttäni lunastukseen. Jos hyvin käy niin ens kesänä sitten Guzzi-ralliin Rovaniemelle, vai hä? Onhan siellä Kemin seutuvilla vissiin muutama Kusti olemassa.
T: (Kemistä junan tuoma) Jukka Tuusulasta
-
Jeps! Tuollasen ostin uutena vuonna -87. Oli helmiäisvalkonen, ja maksoikin jotain 34000 mummoa. Ajoin sillä kyllä vain kesän, ja muistaakseni jopa 12000 ja risat mittariin, sitten tuli maan vaihto ja pyörän myynti. Mutta kai se jonkun "trauman" jätti koska ei viimeiseksi Guzziksi jäänyt. Olinpa jopa jonkun aikaa japsinkin puikoissa (FJ 1100). Sitten muutaman vuoden aivan avuttomana ilman pyörää. Kunnes käsiin jäi -85 Lario, entisöity ja upea kuin karkki, kunnes taas tuli mieli isompaan, ja mielellään matkamalliin. Joten nyt pörrätään -89 SP kolmosella. Mutta kaikki alkoi V35 kolmosella, joten aito Guzzin henki siinä pihisee. Ja kuten tuossa joku jo mainitsikin, voimansiirto on varmaan sieltä "järeämmästä" päästä, tuossa pikkulohkossa, kun et valoissa seisoskele kytkin pohjassa! Lariossa paukahti kytkin kesällä, kuluman takia, painelaakeri rikki ja salli kytkimen tangon pyöriä ja "porata" reiän asetelman laattaan. Mutta helppo nakki korjata, kustansi kokonaista 8 euroa uusi painelaakeri. Laatta ehjäksi hitsaten. Hyvän pyörän hankit. :D
-
Takavuosina velipojjaan emännänllä oli 350 Florida ´89 ja kerran kävin aillä ajamassa ja mieleen jäi jotta hieman kierroskone ja sillai hieman jopa epäguzzimainen.
Eikös joku vedelly tuollaisella taka-aikoina peräkärryä aina Islanti myöten jos en pahasti väärin muista.