Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: TimoCali - Kesäkuu 17, 2026, 21:04:55 ip

Otsikko: Hyvää Juhannusta
Kirjoitti: TimoCali - Kesäkuu 17, 2026, 21:04:55 ip
Riemukasta ja lämmintä Juhannusta kaikille!
Otsikko: Vs: Hyvää Juhannusta
Kirjoitti: Hajakenttä - Kesäkuu 18, 2026, 13:58:08 ip
Hauskaa Juhannusta kaikille. Älkää nukkuko auringossa..


Otsikko: Vs: Hyvää Juhannusta
Kirjoitti: japeblues - Kesäkuu 18, 2026, 19:28:02 ip
Lisäyksenä edellisiin Hukkuminen on kielletty.....
Otsikko: Vs: Hyvää Juhannusta
Kirjoitti: motomatti - Kesäkuu 19, 2026, 13:32:45 ip
Järvi on. Järki haussa ja katiska rannassa.
Mökillä idässä. Melkoista Jussia kaikille Guzzisteille!
Otsikko: Vs: Hyvää Juhannusta
Kirjoitti: Jukka Laine - Kesäkuu 19, 2026, 17:33:45 ip
Lupsakkaa jussia ittekkullekki Tuusbyystä.
Otsikko: Vs: Hyvää Juhannusta
Kirjoitti: Kurtsi - Kesäkuu 19, 2026, 18:46:46 ip
Hyvää juhannusta. Vaimo patisteli kalaa hakemaan vaihtelua ruokavalioon.
Ensimmäinen kerta ja ensimmäinen heitto ja arviolta 3 kg hauki. Soudin rantaan, fileoin ja korkkasin kaljan

K