Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: sepe - Toukokuu 20, 2026, 11:27:50 ap

Otsikko: Keskiseisontatuki
Kirjoitti: sepe - Toukokuu 20, 2026, 11:27:50 ap
Asensin vanhaan Lemppariin keskijalan takaisin. Pyörä ei nouse niin ylös kuin sen pitäisi. Säädetäänkö korkeutta löysäämällä vaihdelaatikon pulttia ja kääntämällä linkut sopivaan asentoon? Sitten taas kiristetään ja toivotaan etteivät ne löysty? Allahan ei ole mitään tukevaa, vaan jalka on ihan vain linkkujen varassa.