Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Tapahtumat => Tapahtumia => Aiheen aloitti: Kimmo Saarelainen - Toukokuu 08, 2026, 12:26:58 ip
-
Ciao gruppolaiset!
Tämän vuoden Hymyilevän Motoristin KeväPäivä on jo huomenna!
Tapahtuma on jäänyt vähälle huomiolle vaikka paikka on mitä mielenkiintoisin:
https://www.ringraceclub.fi/tapahtumat/ratapaivat/hmkp26
Itse ajattelin lähteä katsomaan Kymi-Ring rataa, kun sääkin on mitä mainioin.
Moikataan, jos kohdataan!
T. Kimmo