Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: Joonas Rahkola - Huhtikuu 28, 2026, 17:13:30 ip

Otsikko: Sähkövikaa
Kirjoitti: Joonas Rahkola - Huhtikuu 28, 2026, 17:13:30 ip
Moro
Ketään jolla tietoa v65 Floridan sähköistä🤔 soittelisin mielellään
Otsikko: Vs: Sähkövikaa
Kirjoitti: TimoEv - Huhtikuu 28, 2026, 20:19:24 ip
Minkätyyppistä sähkövkaa on käsillä?
Kun sähkövikoja on han oikeasti paljon erilaisia. Alkaen siitä, että sähköjä ei ole lainkaan...

Mutta soitas huomenna ( ke 29.4. ) iltapäivällä noll-neli-4 ysi-neli-0 ysi-9-8-neli
jos jotain neuvoo löytyis.
Otsikko: Vs: Sähkövikaa
Kirjoitti: Joonas Rahkola - Huhtikuu 29, 2026, 14:09:22 ip
Pyörä siis kahdella CDI sytytys boksilla... Ajoitus tarkistettu puolat ja konkka vaihdettu mutta ongelma että polttaa putkessa eikä lähde käyntiin... Kellään tietoa mikä voisi olla vikana
Otsikko: Vs: Sähkövikaa
Kirjoitti: motomatti - Huhtikuu 29, 2026, 21:28:16 ip
Palamisesta ja paukkeesta päätellen on sytytys kunnossa. Mites on sytytyksen ajoituslähteen signaali?
Otsikko: Vs: Sähkövikaa
Kirjoitti: Hajakenttä - Toukokuu 01, 2026, 12:03:47 ip
Floridasta en tiedä mitään, mutta tuollainen ilmiö oli tyypillinen silloin kun "jotain" oli kootessa asennettu väärin päin ja sytytys (kärkien avautuminen, induktioajoittimen pulssi, jne.) ei tapahtunut puristustahdin yläkuolokohdan paikkeilla vaan poisto- ja imutahdin välissä huuhtelun yläkuolokohdassa, siis yhtä kampikierrosta väärässä paikassa, ja vielä pakoventtiilin ollessa täysin sulkeutumatta, jotta paukku pääsee kunnolla piippuun.