Mutta olisiko neuvoja: onko tämä "ihan normaalia", vai johtuuko esim. kypärästä, tynkäkasvuisuudesta vai mistä? Tai onko tietoa jostain tarvikeplexistä, joka toimisi pitkän matkan ajossa hyvin?
....Mutta olisiko neuvoja: onko tämä "ihan normaalia", vai johtuuko esim. kypärästä, tynkäkasvuisuudesta vai mistä? Tai onko tietoa jostain tarvikeplexistä, joka toimisi pitkän matkan ajossa hyvin?Tynkäkasvuisuus tuskin on ainakaan syynä. Minä olen 195cm pitkä ja laitoin GT Guzziini pleksin todeten sen mahdottomaksi. Minulla se oli aivan alimmassa asennossa ja pyörre aiheutti pään tärinän kuten formulakuskilla. En edes kokeillut nostaa ylemmäksi, ehkä olisi toiminut paremmin. Tuntuvasti lyhyempi kaverini on ollut tyytyväinen samanlaisen Guzzinsa pleksiin. Tiedä sitten mikä on "totuus", mutta tämä kaveri ei aja Guzzillaan yhtä paljon kuin minä - hänellä kun on mota pyörää. Minulle riitti jokunen kymmenen kilometriä, go figure.
Olisikohan pikkulirpakkeesta hyötyä(oli juttua Moto1 lehdessä 7/2005).Minäkin aloin innostua ajatuksesta hankkia joku Kappan tankoon kiinnitettävä "lirpake". Kaverini kertoi, että hänen Wild Starissaan se ei ainakaan "toimi" eli 120km/h on jo aika mahdoton. Tämä heebo muuten ajelee visiiritön kypärä päässä - ajolasit toki myös. Ottaa sitten kuitenkin kaikki ötökät naamaansa; ei siis varmaan valita turhasta.:D
Ulkonäöstä voi olla montaamieltä.
http://www.mv-motorrad.de/cosmoshop/lshop,showdetail,21806,d,1130143287-21806,,906,,,.htm (http://www.mv-motorrad.de/cosmoshop/lshop,showdetail,21806,d,1130143287-21806,,906,,,.htm)
High-speed wind blast. Without a screen the very-upright riding position is tiring at highway speeds. Reports indicate that the Guzzi accessory screen produces a fair amount of turbulence. My bike's small Givi A600 screen is turbulence-free and its larger A620 is almost as good while being wonderfully protective.
By all accounts the Guzzi screen for the Breva causes too much turbulence, so maybe the Givi A600 I have on my Breva would be the way to go. I have an article on screens coming up in the next issue of BRM due out 28 March which may interest you