Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: isobreva - Elokuu 11, 2022, 21:19:17 ip
-
Onkohan jonkinlainen proseduuri vaikka sanallisesti tai kuvallisesti, kuinka Breva v1100:n bensapumpun saa säiliöstä irti, jos bensasuodatinta yrittää vaihtaa. Pumppu ei tullut reiästään ulos vapaaehtoisesti, joten "Coitus Int"!
-
Mikäli coitus int on vielä eli vaiheessa voin kertoa että kyllä se coitus vielä tapahtuu molempiin suuntiin. Eikös se sinne takaisinkin pitäisi saada ihan tyydytykseksi?
Hermoja ja vonkaamista toki vaatii. Oletan että kohde on avoin toimenpiteille eli vapaaehtoisesti selällään pehmeällä pedillä eli vielä liki neitseellinen. Mikäli muistan niin se nivaska on tuettu yhdellä valkoisella nippusiteellä joka on kovettunut etanolibensan vuoksi. Jos muutoin ei tule sovinnolla niin sen nipparin voi katkaista niin se helpottaa kunhan ei jätä sinne sisään. Itse samanlaisen lemmenkohteen omistaneena ja useisiin muihin kajonneena tunnen saamattomuutesi ongelman.
Tekovaiheessa se on sinne pantu samasta aukosta. Näin jälkeenpäin, vaikkakin kokeneempana, suosittelen houkuttelevampaa ja rauhallista lähestymistä kohteeseen.
Siinä ohessa: tutki onko letkuissa murtumia tai turvonneita kohteita. Mahdollinen turvotus katoaa kun vehje on ollut ulkoilmassa pidempään mutta se ei tarkoita että olisi edelleen käyttökunnossa. Oletan kuitenkin että letku on hyvin jurmuinen ja musta. Se on parempi eli kestämään hyvin nykyliemiä joita varmaan suosit eli ei ysikuutosta vaan sitä 99:ä. Etanolibensan ejektointi voi turvottaa tankin.
-
Liikutavan hellä ohje! Näin käsitellen kohde kuin kohde on suopeampi toimenpiteille. Ei jatketa ajatusta pidemmälle.
-
Moi!
Voisiko tämän linkin ohjeesta olla jotain apua?
https://gruppomotoguzzifinlandiary.kuvat.fi/kuvat/GMGF-yleiset/Tekniset+tiedotteet/
Lyhyesti: pumppua piti kääntään n. 90 astetta ja lopulta kiepauttaa tankista ulos. Tankin terävät reunat ovat joskus kohtalokkaita letkuille...
Kimmo