Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: Kimmo Saarelainen - Toukokuu 09, 2007, 11:09:14 ap
-
Terve!
Aikani kuluksi poimin EV:n manuaalista olennaisimmat kohdat ja koostin yhden sivun "manuaalin". Tarkoitus laittaa autotallin seinälle. Manuska on kuitenkin sisällä kotona, kun sitä tarvitsee. Jos joku haluaa käyttää hyväkseen, olkaatte hyvä vaan!
Kimmo
-
hieno taulukko josta yksi kysymys, onko toi 2 mm kulutuspinta omaa itsesuojeluvaistoa vai uusi määräys, eikös mp-renkaisiin jääny se 1 mm kun autot muuttus TWI arvoon 1,7 mm joskus vuosia sitten ?
-
Hei!
Manuskasta olin sen poimivinani. Italialaisten keksintöä lie...
Täytyy kyllä sanoa että kyllä omat renkaat menee vaihtoon kun 2mm alkaa lähestymään.
1mm on jo aika avuton, ihan aikuisten oikeesti :)
Kimmo
-
Kimmo kirjoitti:
Terve!
Aikani kuluksi poimin EV:n manuaalista olennaisimmat kohdat ja koostin yhden sivun "manuaalin". Tarkoitus laittaa autotallin seinälle. Manuska on kuitenkin sisällä kotona, kun sitä tarvitsee. Jos joku haluaa käyttää hyväkseen, olkaatte hyvä vaan!
Kimmo
TERVE,
AIKAISEMMASSA VERSIOSSA SEKOITIN ETUISKAREIDEN SÄÄDÖISSÄ JOUSENJÄYKKYYDEN JA PALUUVAIMENNUKSEN RISTIIN. TÄSSÄ KORJATTU VERSIO!
Pahoittelen sotkua, jos joku meni säätelemään iskareita tämän lomakkeen avulla!
T. Kimmo
-
Tosta rengaspaineesta sanoisin, että ainaski Continentalin kumille 2,3 bar on ihan liian vähän. Männäsuven reissussa täysmällillä kotomaan asfaltin urat ja rospuuttohalkeemat heitteli keulaa sevverta otteella, että rupes heikompaa just hirvittään. Kokeneemman kaverini neuvosta nostin paineet 2,7:aan ja hetken päästä myös takana - omaa mielivaltaa käyttäen - Misukassa 3,2:een. Ja pyörä kulki, ku juna - ja toimi, niinku se sen vielä tunnetumpi vessa.
Rengaspaineet taitaa olla aika pitkälle sidoksissa siihen, kenen nimi siinä kyljessä seisoo - ja onko ne rakennettu teräksestä vai kankaasta...