Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: - Toukokuu 05, 2007, 15:56:50 ip
-
-
-
-
Toimivan näköinen. Tarvitseeko tuota katsastaa?
-
-
Näkyy olevan toi vetopää kiinteästi kiinni, yhtä olen ollu tekemässä ja siihen laitettiin vetopää "pyöriväksi" parilla laakerilla. Luultiin että se on määräys.
Antaako toi vetopää / kuula väli tarpeeksi kallistusvaraa ? Täytyy varmaan pitää rasvattuna ettei lähe kärry kääntämään pyörää jos meinaa mennä ympäri ?
On vaan paljon helpompi tehä noin siksi kyselen vastaisuuden varalle.
-
Olen joskus ihmetellyt, minkähänlaiselta tuntuisi ajella peräkärri perässä mutkatietä 80km/h.:O
-
Ainakin mulla on ihan sama onko kärry Calin perässä, ajoit sitten mitä nopeutta ja mitä tietä tahansa, kunhan sen (kärryn) pienen oikomisen tiukoissa mutkissa ja keskiviivan läheisyydessä muistaa. Kärry ei ei kuljeta pyörää eikä kallista sitä ja sen olemassaolon tahtoo helposti unohtaa, joskus vaimo (routavaurioisella tiellä perässä ajaessaan) on kuulemma kattonut, että käykö se peräkärry tiessä hyppyjen välissä ollenkaan . Yhen kerran kyllä pyörä kaatoi kärryn itse kaatuessaan erään leiripaikan männikössä, kun kuntta lipes jalustan alta.
-
-
hyvä homma, semmonen putki ja kuulalaakerit ja akseli systeemi on aika hankala ja tavallaan heikentää aisavoiman siirytmistä kuulalle
-
-
-
-
-
-