Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: klain - Huhtikuu 22, 2007, 02:54:52 ap
-
http://www.guzzisti.it/page_builder.php?fileindex=moto/special/special_index.txt&filebody=moto/special/zero/zero.htm
-
Missä on vaihdossa palautettavien Hondien vastaanottopiste ? :D
Tuo on makee. Vielä jos koneteho vastaisi ulkonäköä ...
-
Kyllä Griso on paremman näköinen alkuperäisenä.
Pojilta on jäänyt puoli metriä ylimääräistä pakoputkea, joka on pitänyt jotenkin vääntää...
-
Tuohon vielä joku hyvän näköinen puolikate ja tosiaan joku 20 hevosvoimaa lisää tehoa, niin alkaisi kauppa varmaan käymään.
-
Kapeus on valttia, siihen auttaa juurikin tuo putken veto keskilinjalle ...
(http://www.guzzisti.it/moto/special/zero/images/Zero1.jpg)
-
Kakskyt heppaa lisää? Helppo juttu, laitetaanko saman tien tuplasti? Eiköhän ens talvena ole taasen aikaa leipoa pieni mekaaninen lietso tuon öljynjäähdyttimen paikalle ja jäähdytin taasen sinne missä se on paremmin ilmavirrassa eli moottorin eteen. Käykäähän pojat ja tytöt kaupoilla...
mm
-
Mitenkäs, tuota pienenekkö kallistusvarat kuinka paljon?
Olisihan se tietysti miehekästä kommentoida: "Oisin mää kovempaakin ajanut, mutta kun alkoi tuo ahdin ottaa rataan kantatessa":)
Taitaa vaan se päästömittaus olla vielä ongelma noissa uudemmissa ahdetuissa mopoissa.
Kakskyt heppaa lisää? Helppo juttu, laitetaanko saman tien tuplasti? Eiköhän ens talvena ole taasen aikaa leipoa pieni mekaaninen lietso tuon öljynjäähdyttimen paikalle ja jäähdytin taasen sinne missä se on paremmin ilmavirrassa eli moottorin eteen. Käykäähän pojat ja tytöt kaupoilla...
mm
-
Joo, ottaa se ahdin maahan tai asfalttiin mutta ei se ole enää kanttaamista. Sitä kutsutaan kyljellään olemiseksi. Hallintaongelma on silloin melkoinen. Jos edelläolevassa viitataan hra Savolan Californiaan niin siinä kyllä ottaa ahdin maaperään kiinni, varsinkin kun se kallistetaan oikealle sivulle. Toimii nimittäin oikein hyvin sivutukena. Sitä ennen hra Savola käytti oikean puolen sylinteriä samaan tarkoitukseen. Tosin tahattomasti. Hän saattaa kysyttäessä kertoa traumatisoivan tarinan italialaisen metallivalun ja suomalaisen raitiotiekiskon äkillisestä kohtaamisesta liikennetilanteessa.
Californiassa kun on runko moottorin kupeessa ja se tuo ahdinasetelman hiukan ulommas kuin asennettuna Grisoon tai Centauroon joissa runkoputki ei ole haitaksi.
mm