Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: ALi - Marraskuu 07, 2019, 18:04:18 ip

Otsikko: EICMA 2019
Kirjoitti: ALi - Marraskuu 07, 2019, 18:04:18 ip
Näkyy messuilla julkaistun uusi touring versio V85TT:stä:
https://www.eicma.it/en/news/moto-guzzi-v85-tt-travel-_13463

(https://cdn.motor1.com/images/mgl/QEq63/s4/2020-moto-guzzi-v85-tt-travel.jpg)

Italiankielinen promovideo englanniksi tekstitettynä: https://www.youtube.com/watch?v=8G2qfH_EbOs

Muina "uutuuksina" näyttää vuodelle 2020 olevan myös V7 malleja erilaisilla vaatetuksilla.
Otsikko: Vs: EICMA 2019
Kirjoitti: Guzzr - Marraskuu 07, 2019, 18:13:17 ip
Suht. nätti.
Ei hyvää kun pakoputki varastaa tilaa sivulaukulta kun oo touringmalli. Kaveri rakensi oma ala- pakoputki Triumph 1200 malliinsa- sai lisää tilaa.(mutta tulipalon vei muutamia mp-riä ja Tri,kin)
Otsikko: Vs: EICMA 2019
Kirjoitti: TunturiTT - Marraskuu 07, 2019, 21:10:49 ip
Uskallan veikata myyväksi muotiväriksi. Komea on.
Otsikko: Vs: EICMA 2019
Kirjoitti: kasle - Marraskuu 08, 2019, 08:52:11 ap
Sen enempää asiaa tuntematta, käsittäisin että jos pyörää on tarkoitetu enemmän ns. matkailuun ja ajettavaksi ehkä poluilla, pikkuteillä, sorateilä ja asfaltilla jne, niin yläpakoputki kai lienee enemmän haitaksi (tai ei ainakaan hyödyksi) juuri laukun käyttötilan pienenemisen vuoksi? Jos itse ajattelisin nimeomaan touring pyörää, niin enemmän painottaisin 'tavaranottokykyä' matkaa tehtäessä kuin varsinaisia maastoajo-ominaisuuksia. Puhdas adventure pyörä on toki toinen juttu, vai onko tässä sittenkin kyse juuri siitä? Mutta hyvä että on erilaisia vaihtoehtoja.

Upean näköinen pyörä joka tapauksessa :-)