Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: Zacobane - Huhtikuu 26, 2019, 14:45:29 ip
-
Onko tietoa että millainen polttoainesuodatin kannattaaa asentaan Cal. Vintage 1100 -07 malliin?
Toimiiko mikä tahansa vapaavirtaus suodatin joka mahtuu tankin alle, vai ostanko vain alkuperäisen?
-
Mikäli on kyse tankin ulkopuolisesta filtteristä, kuten ymmärsin, niin tällä pärjää seuraavat 20 - 40.000 kilometriä. Varauksella, sillä ulkomailta saattaa saada likaisempaa gasoa. Jos tankissa on ruostetta niin kannattaa varautua ennakkoon. Tankin sisäiseen suodattimeen verrattuna ulkopuolisen suodattimen suodatuskyky on moninkertainen. Alkuperäinen on hyvä.
https://www.motonet.fi/fi/varaosat/2414/853302/moottoripyorat-skootterit/moto-guzzi/-1100cc-california-1100-i-1994-1997#Suodattimet-ja-oljyt-Polttoainesuodattimet
-
Linkissä ei kai ole bensansuodinta?
-
Ainakin -97:n takaa löytyy.
-
Linkissä ei kai ole bensansuodinta?
Tuotenumero: 19-0103
Tuote: Ruiskusuodatin eurooppalaiset
(https://asset.motonet.fi/img/1/190103/500/190103.jpg)
-
Niin Vintagessa kyllä on pensasuodatin tankin sisällä...
-
Vintagen alkuperäinen suodatin on tämä kuvassa oleva: https://www.ebay.com/itm/Moto-Guzzi-California-1100-ie-Vintage-KDH00-2006-Mahle-Fuel-Petrol-Filter-KL/151849742618. Itse olen tilannut suodattimia muun huoltotarvikkeen mukana Saksasta. Linkkejä löytyy Guzziclubin etusivun kautta.
Jouko
-
Vintagen alkuperäinen suodatin on tämä kuvassa oleva: https://www.ebay.com/itm/Moto-Guzzi-California-1100-ie-Vintage-KDH00-2006-Mahle-Fuel-Petrol-Filter-KL/151849742618. Itse olen tilannut suodattimia muun huoltotarvikkeen mukana Saksasta. Linkkejä löytyy Guzziclubin etusivun kautta.
Jouko
Suodatin näyttää tutulta.
Mahle KL145 tai Mann MWK44
Hinta n. 15€ Motonetistä tai Fixukselta
Mahtasko olla sama suodatin kuin Tuksussa tai Cagivassa?
-
Pitää minunkin vaihtaa tuo. Näyttäisi olevan suodatin aika pottumaisessa paikassa tankin alla runkoputkien välissä (Cali Special Sport). Ilmanputsarin kotelo ilmeisesti pitää saada kokonaan irti ennen kuin siihen pääsee. Sekin kotelo näyttää olevan kiinni sieltä täältä, päältä ja sivulta.
-
KL 145:ttä käytetään Guzzin lisäksi ainakin Bemareissa, Triumphissa ja Apriliassa. Noissa olen siihen törmännyt.