Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: motomatti - Marraskuu 29, 2018, 12:09:05 ip
-
Seikkailu- ja muitakin rupulikumipyöriä on usein moitittu korkeiksi ja siksi ikäviksi pysähdyttäessä kun jaloilla ei saa kunnon tukea. https://www.motouutiset.fi/fi/moottoripyorat/uutiset/7604/Showan-s%C3%A4hk%C3%B6isesti-s%C3%A4%C3%A4tyv%C3%A4-Eera-Heightflex--vaimennin-alentaa-py%C3%B6r%C3%A4si-istuinkorkeutta-automaattisesti-pys%C3%A4hdytt%C3%A4ess%C3%A4.htm?ref=newest
Tällä ratkaisulla homma helpottuu eikä tarvitse tinkiä ajonaikaisesta joustosta.
Useimmille riittänee vain takaiskarin vaihto.
Ongelmia voi tulla sivu- ja keskituen käytöstä. Ne kun on suunniteltu täyden ulosjouston mitoituksella.
Jousituksen pitäsi päältä nousun jälkeen sen vuoksi nousta takaisin ajokorkeuteensa.
-
Tuohan vaikuttaa varsin toimivalta ratkaisulta...
Tässä toinen ratkaisu https://www.facebook.com/siamagmedia/videos/229800071027050/UzpfSTEzMzYwNzY3OTk6Vks6MTEzMDU5OTU4Mzc4ODQyMg/
Pysyy pystyssä ja ohjauskulmaa voi säätää.
-
Mahtaa tulla hintalapun kanssa tuo järjestelmä.
-
Gaston Rahier 164cm, ei ongelmia.
Paris - Dagar voittaja ja paljon muutakin.
-
Ja huomattavan harteikkaalla pyörällä ajoi Gaston. Joskus nähnyt kuvan siitä, kun GR kiipeää pyörän päälle lähdössä. BMW oli liki kainaloon asti.