Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: motomatti - Marraskuu 18, 2018, 18:10:23 ip
-
Kävin eri vipuja V10 Centaurossa läpi koska tuntuivat omituisilta kun vaihdoin jarrunesteet. Luulin että se johtui kahva- ja poljinsylinterien huonosta kunnosta ja epäilin myös kytkinvaijerin kuntoa. Vikaa tai vaivaa ei ollut muualla kuin että vivut olivat likaantuneet ja pitkästä seisonnasta jumiintuneet. Päällepäin likaantumista ei juuri havainnut. Tulikin halvaksi saada kaikki toimimaan napakasti ja kevyesti.
Pitää muidenkin pyörieni vivustoihin tehdä katsausta. Palaan asiaan niiden osalta.
http://www.motomatti.fi/2018/11/v10-centauro-kytkinkahvan-ja.html
-
Noissa kahvoissa on yleensä aina jossakin kohtaa alumiini-alimiini hankaus. Se tekee mustaa mujua voiteen kanssa, mikä sitten tahmaa niveliä.
-
Vaseliinista ja miksei öljystäki haihtuu ensin ne nestemäisimmät osat ja loppu muuttuu tahmeaksi mujuksi lian kera
Taas tuli havaittua että vaikka päältä näyttää hyvältä niin sisällä voi olla matoja.
-
Omissa tahtovat käytössä enemminkin kulua väljiksi jostain välistä, kun jumittaa.