Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
		Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: rimpjar - Lokakuu 11, 2018, 13:04:11 ip
		
			
			- 
				Niin se olis taas huomenna katsastus edessä Guzzilla ja onhan niitä kilometrejä tullutkin edellisestä katsastuksesta
 peräti 660km.
- 
				mitä ne siellä ruottin maalla kattoo katsastuksessa ?
			
- 
				Täälläpäin on todettu että moottoripyörissä on niin vähän vikoja ja puutteita että ei ole syytä katsastaa. Myös onnettomuustutkinta on tullut samaan tulokseen. Onnettomuudet eivät ole johtuneet teknisistä vioista.
 Onko naapurissa paljonkin teknisiä vikoja moottoripyörissä?
- 
				Siellä inspektiooni ei ilmeisesti maksa sitä, mitä täällä?
			
- 
				Olen aikaisemminkin sanonut että koko toimitus on huuhaata. Ajat pyörän sisälle halliin ja ensinnä katsotaan valojen toimivuus jonka jälkeen
 tarkistetaan tunniste tiedot. Sitten visuaalinen tarkistus jonka jälkeen katsastusmies pukee ylle noin 10 000kr ajovarusteet ja käy ajamassa
 hallin ympäri.
 Ja tietysti pyörä on kunnossa jonka jälkeen mennään kassalle ja maksetaan 419kr katsastusmaksu, ja toivotetaan kahden vuoden päästä tervetulleeksi takaisin.
- 
				Jotain positiivista: työllistävä vaikutus.
			
- 
				Varmaan virkistävää vaihtelua työpäivään katsurilla  :D