Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: FOT - Huhtikuu 21, 2018, 18:24:04 ip

Otsikko: Vanha tekniikka on varmaa!
Kirjoitti: FOT - Huhtikuu 21, 2018, 18:24:04 ip
Kymmenisen vuotta hyllyssä ollut LMIV tuli laitettua nippuun - startista ensimmäisestä paukusta käyntiin.

Perustat kunnossa - tasalämpöinen, kuiva ja pimeä talli sekä toimet ennen säilytystä - varsinkin polttoainejärjestelmän puhdistus.

Eihän se tietenkään mennyt kuin Srömsöössä - ei latausta ja vasemman puolen sylinterin rivasta alkoi tippua öljyä koneen lämmettyä.

Korjaustoimet:
Sylinterille menevän öljyputken liitoksen kiristys.
Laturin kytkennät oikein - kiitos Pekka!

Käy ja kukkuu kuin uusi - sähköisesti ohjatun värkin olisi varmaankin jo saanut paalata ;)


T,
Jukka

Ps. Punamusta siirtymässä uudelle omistajalle - kaverille :)


Lisätty tarkennus: Kovettuneet imukäyrät uusittiin.
Otsikko: Vs: Vanha tekniikka on varmaa!
Kirjoitti: TunturiTT - Huhtikuu 22, 2018, 19:20:34 ip
Uusi omistaja odottaa jo malttamattomana. Kertoili tuossa, että pitäisi logistiikka suunnitella.
Otsikko: Vs: Vanha tekniikka on varmaa!
Kirjoitti: ALi - Huhtikuu 23, 2018, 12:35:27 ip
Vanhassa vara parempi näemmä myös hieman uudemmissa Guzzeissa ...  :o
Kiinnittyi näet mobile.de käytettyjä vilkuillessa huomioni seikkaan,
että V9 mallit ovat jo Bellagio mallia edullisempia - samalla vuosimallilla ja kilometreillä.
Saksalaiset kun ovat tunnetun tarkkoja hyvän tavaran kohdalla,
niin mitähän siellä mahtavatkaan pitää uudemman V9:n heikkoutena  ???