Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: FOT - Huhtikuu 21, 2018, 18:24:04 ip
-
Kymmenisen vuotta hyllyssä ollut LMIV tuli laitettua nippuun - startista ensimmäisestä paukusta käyntiin.
Perustat kunnossa - tasalämpöinen, kuiva ja pimeä talli sekä toimet ennen säilytystä - varsinkin polttoainejärjestelmän puhdistus.
Eihän se tietenkään mennyt kuin Srömsöössä - ei latausta ja vasemman puolen sylinterin rivasta alkoi tippua öljyä koneen lämmettyä.
Korjaustoimet:
Sylinterille menevän öljyputken liitoksen kiristys.
Laturin kytkennät oikein - kiitos Pekka!
Käy ja kukkuu kuin uusi - sähköisesti ohjatun värkin olisi varmaankin jo saanut paalata ;)
T,
Jukka
Ps. Punamusta siirtymässä uudelle omistajalle - kaverille :)
Lisätty tarkennus: Kovettuneet imukäyrät uusittiin.
-
Uusi omistaja odottaa jo malttamattomana. Kertoili tuossa, että pitäisi logistiikka suunnitella.
-
Vanhassa vara parempi näemmä myös hieman uudemmissa Guzzeissa ... :o
Kiinnittyi näet mobile.de käytettyjä vilkuillessa huomioni seikkaan,
että V9 mallit ovat jo Bellagio mallia edullisempia - samalla vuosimallilla ja kilometreillä.
Saksalaiset kun ovat tunnetun tarkkoja hyvän tavaran kohdalla,
niin mitähän siellä mahtavatkaan pitää uudemman V9:n heikkoutena ???