Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
		Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: GuzGuz - Joulukuu 21, 2017, 16:16:38 ip
		
			
			- 
				Kiinitti huomioni kun oma on lähtökohtaisesti ollut ihan samanlainen.
 Ei ole paha hintapyynti kun huomioidaan harvinaistuminen, kunto ja kilometrit:
 https://www.nettimoto.com/moto-guzzi/california/2214475
 
 Sori, oli aluksi väärä linkki..
- 
				On kyllä edullisesta päästä. Samoissa hinnoissa, kuin vähemmän varustellut mallit. On ruisku-Californioiden hinnoissa näkynyt nousua Saksassakin.
			
- 
				Tää on liki parhautta Guzzirintamalla: ei kovin paljoa kiinanosia ja vanhaa tekniikkaa sen verran kehitettynä että voi sanoa tämän vuosituhannen pyöräksi. 
			
- 
				Ja eroaa jo vakiona stoneista ja Jackaleista, jotka ovat listalla saman hintaisia.
			
- 
				Ja eroaa jo vakiona stoneista ja Jackaleista, jotka ovat listalla saman hintaisia. Ero on tainnut jäädä hämäräksi suuren yleisön silmissä.
- 
				Juuri tätä ajan takaa. Ei edes ymmärretä mitä omistetaan. Kunnon jarrut, eri mittaristo, erinomaiset vanteet jne.
			
- 
				Täällä ainakin arvostetaan, hienoimpia pyöriä.
			
- 
				Ei se paskaa ole. Varustelu on vain kevyempi, kuin EV:ssä. Itsekin ajan Jackalilla, joka tehtaalta lähtiessä on ollut todellinen kehitysmaamalli. Olen jopa asketisoinut omaa entisestään.
			
- 
				Tuotedifferointia.
 
 Vuoden 2003 Saksan esitteessä esiintyvät California mallit: EV, EV Touring, Stone, Stone Metal, Stone Touring, Titanium ja Aluminium.  Seitsemän eri varusteversiota. Yhteistä arvelen olevan runko, moottori, polttoainetankki ja vaihteisto, muu varustus vaihtelee.  Ääripäät lienevät EV Touring ja Stone, mitä tulee käytettyjen osien hintaan ja määrään. Aikaisemmin oli joskus puhetta että esim. eräs guzzihuollossa aiemmin työskennellyt Guzzin tekniikan ja historian erittäin hyvin tunteva (vanhan 8V koneen fani) pitää juuri Cali EV:tä "kaikkien aikojen parhaana Guzzina", syynä juuri koeteltu toimiva tekniikka ja käyttöön valitut hyvälaatuiset komponentit.
- 
				Differointia
 Ei kai EV:sä oikesti eroja samanikäisiin "karvalakki "versioihin ole kuin mittaristo, keula, vanteet, ohjaustanko, jousitus, astinlaudat, jarrut ja jotain muuta jotain pientä?
 Samanlainen sydän V2 sykkii kuitenkin vääntöä olennaisille keskialueille.
 Täytyy oikein kokeilla kuinka pitkään näillä ajetaan, veikkaan että loppuu wirta kuskista ennen kuin pyörästä, mutta heikosti ennustaminenhan on huonosti ennustamista.
 Tiedä sitten, hyvää pyörää taisivat koittaa valmistaa ja onnistuivat Guzzilla aikanaan.
 Kaunis, toimiva, luotettava, upea pyörä hah pitäisikö kehumaan ruveta vielä, ainakin hyvästä syytä.
 Guzzi on kyllä tehnyt hienoja kulkimia ja ollut ilo omistaa muutama.
- 
				Toinen paska Jackal jo menossa :D. Osottautunut parhaaksi Guzziksi minulle. Ajoasento on tietenkin kuin riu'lla "paskalla" istuisi, mutta muuten on kevyin ja matalin Cali.
 
 Mr
- 
				EV:ssä taitaa olla alustakin parempi? Tosin taitaa Jackalissa ja Stonessa olla alusta sellaista osaa, mitä on hyllystä löytynyt. Jarruissskin on samaa makua, etulevy voi olla kummalla puolella tahansa ja satulaa on kahta mallia.