Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: TimoEv - Kesäkuu 22, 2017, 15:47:44 ip
-
Hyvin tunnettu Guzzimies olisi vaihtanut pyöränsä skootteriin. Joku semmonen Baader-Meinhof-Werke´n 650cc kokoinen. Kun on automaattivekselitkin, vaikka oikeasti kummihihnaveto...
-
Huhut ovat huhuja. Totuuden siemenkin sieltä joskus löytyy?
Isot skootterit näyttävät ulospäin hyvin suojaisilta ja siten hyviltä hankinnoilta sekä ovat mahdollisesti varustettu hyvillä säilytystiloilla. Ehkä sittenkin auto.
-
Kuminauhaskootterit on kyllä hauskoja. Ainoaksi en ottaisi, mutta kyllä omaan rivistöön sellainen mahtuisi. Isoisoa en ole päässyt koittamaan.
-
Eihän se vaihtaja vaan ole Timo itte ::)
-
Eihän se vaihtaja vaan ole Timo itte ::)
Jaa mää vai? En minä niin vanha ole, vaikka lekuri onkin kieltänyt muut kaksipyöräiset kuin polkumankelin.
Nyt voin huhun kumota - asia on vankasti totta. Kun kuulemma kytkimen käyttö oli raskasta ja hankalaa. Nooh...väittihän eräskin taannoin, ettei Cali mene oikein hyvin kurviin, kun sitä ei voi kallistaa. Muuan asiantuntija joskus väitti, ettei MG:lla ole koskaan ajettu radalla oikeasti kilpaa, saati voitettu mitään.
Paras sarjassaan oli väite, että lentokoneet ruiskuttavat kemikaaleja taivaalle, koska niiden jälkiltä on semmosia vanoja.
-
Kun kuulemma kytkimen käyttö oli raskasta ja hankalaa.
Kovasti odotin, että Guzzi olisi historiallista Convert (linkki) (http://www.motorcycleclassics.com/classic-italian-motorcycles/moto-guzzi-v1000-convert) mallia kunnioittaen tarjonnut Cali 1400 sta myös automaattivaihteistolla, joka löytyy mm. Piaggio konsernin Aprilia Manasta (linkki) (http://www.mpmaailma.fi/moottoripyora/aprilia/mana-850-gt/2011). Sellainen helposti ajettavana (linkki) (http://www.is.fi/autot/art-2000000624068.html) voisi menestyä ameriikan markkinoillakin, jonne Guzzeja nyt tehdään.
Ikävä kyllä 2000-luvun Guzzeista (konsernien omistuksessa) puuttuu se omaperäinen rohkeus, joka merkillä on joskus ollut.