Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: - Joulukuu 19, 2006, 16:15:40 ip
-
Amerikassa myyvät 950cc:n big bore kittiä GT Guzziin. Onko kellään kokemusta moisista ja onko tietoa, saako näitä lähempää.
Nokka-akseliksi suositeltu T3:sen akselia. Onko tästä kellään enempää tietoa?
T: Kari
-
Saksassa myyvät 1040 sarjaa ja omassa gt:ssä on ollut T:n nokka uudesta lähtien ja kiertää punaisen pohjaan, tuntuu vaan että venttiilit ja kaasarit sais olla isommat jos haluaa tehoja. GT:n oma putkisto on alusta lähtien suurin ongelma niillä se ei kulje, omassani on tällähetkellä Nortonin suorat putket, muistuttavat suuresti Guzzin putkia, mutta hengittää paremmin.
-
Kiitokset vastauksesta. Missä tuollaista 1040 kittiä myydään. Sopiiko se GT:n koneeseen. Olen ymmärtänyt ,että nämä sarjat ovat olleet uudempiin koneisiin ja ilman muutoksia ne eivät suoraan käy GT:hen.
Mitään huipputehoa en ole hakemassa. Vääntöä ja keskialueen tehonlisäystä.
T: Kari
-
Big Bore Kiteistä en tiedä, mutta Moto-Spezial Saksassa myy 88 ja 90 mm pytty-mäntäsatsia, joka sopii ainakin Tonti-runkoisiin pyöreäripaisiin 850-malleihin (LM1, LM2). Käsittääkseni se on periaatteessa sama lohko kuin GT:ssä, mutta vannomaan en mene. Sen samoin kuin nokka-akselien arvot voisi varmaan varmistaa Guzziologysta tms.
-
En tiedä onko huhu mutta volkkarin kireissä boksaajissa pitäis olla samanlaiset männät jotka käyvät Guzziin? Tehdasta en tiedä mutta huhu oli"luotettava".Pitäis päästä mittaamaan.