Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: Machiavelli - Lokakuu 21, 2016, 00:49:51 ap
-
California Stone,kaikkien Guzzien jälkijuna, lähti talviunille, kuljettaja myös... puuhaa riittää soittohommissa talven yli, kolmen bändin pyörittämisessä on oma haasteensa... Viime viikonloppuna oltiin "bikerbileissä" soittamassa, muutama amerikkalaisvalmisteisien pyörien edustaja oli paikalla... so what, Gruppon paita päällä sain huomiota osakseni, en tiedä oliko se hyvää vai huonoa, aivan sama... mukavaa syksyä ja talvea ja kevättä, ehkä joskus vielä jossain tavataan...
Mukavaa loppuvuotta kaikille, varsinkin uusille jäsenille!
-
Hyvää yötä myös täältä.
Jonkinlaiseen hibernaatiotilaan voisi itsensä saattaa aina maaliskuulle asti.
-
Moposelipaatti alotettuna, jotta rojektitarinat ovat tervetulleita foorumille.
Messuihin vielä neljätä kuukautta, huoh!
-
Mulla on vain varauksena, jos vaikka tulis aika- ja keliyhdistelmä kohdilleen vielä. Muuten kyllä saavat olla talviteloilla. Ratapyörää pitää hoivata talvella samoin kyllä Guzziakin. No, keväällä taas kiire..
-
Älkäähän nyt!
Tämän vuoden ajokautta on jäljellä reilut kaksi kuukautta!
Ja uusi ajokausi alkaa heti 01.01.2017...
-
Nyt puuttuu vain että Timo kertoo montako päivää, tuntia, minuuttia ja Ångströmin mittaista välimatkaa on seuraavaan ajokauteen.
-
Kyllä sitä on tullut niin mukavuuden haluiseksi, ettei viitsi. Itselle tuo ajaminen on kuitenkin tarkoitettu mielekkääksi ajankuluksi, nautinnoksi.
-
Joo, ei se mopoilu ENÄÄ niin kivaa ole että pakkasessa pitäisi ajaa. Kyllä sitä vilua ja nälkää on ihan tarpeeksi jo kärsitty.... Jos keli sattuu olla hyvä jonain viikonloppuna kun on aikaa niin sitten voisi vähän ajella mutta muuten ei. Kaikki Guzzit tosin on jo tukevasti seisonnassa ja pois vakuutuksesta, pitänee tyytyä niihin ameriikkalaisiin....
Minä aattelin pitää lähes ruuvausvapaan talven, nyt kun siihen on mahdollisuus. Eukon mopoon meinaan moottorin kiinnikekumit vaihtaa mutta ei paljon muuta.
-
Hyvä että on muuten tämä ketju; tuli nimittäin mieleen, että ratapyörästä pitää laskea vedet pois! Jäähdytysneste ei saa olla liukasta joutuessaan mahdollisesti radalle. Joten käytetään pelkkää vettä. Tallissa ei onneksi ole talvella kylmempää kuin ulkonakaan, mutta konetta on suojeltava jäätymiseltä, ettei halkea. Edellisen omistajan jäljiltä jo hitsasin haljenneen kannen kasaan. En mielellään hitsaisi sitä uudelleen..
-
Niin kai se on, että näin nuorena vielä jaksaa. Vasta reilut 47 vuotta on yhtäjaksoisesti tätä harrastusta takana.
Mutta sitten jos tulen liian vanhaksi niin tänne: https://www.youtube.com/watch?v=YiZ-m19RhO0
-
Muutamana syksynä on isänpäivänä tullut tehtyä kauden viimeinen pyöräreissu. Plussan puolella kyllä pitää olla kelit että viittii lähteä.
-
Mullakin ollut tapana vetää pikkulenkki marraskuun alussa. Vaikka vähän pakkasilla. Nyt on vaan eturengas niin totaalisen loppu, etten taida viitsiä.
-
Anni meni talviunille. Meidän koskelle tuli tänään koskikara talvehtimaan. Vanha kansa sanoo sen olevan talven merkki. Vanha kansa ei tosin sano mitään lämpimien "talvipäivien" tilapäisestä esiintymisestä. Anni on pienin toimin valmiina silloin talvipurjehdukseen.
-
Sen verran epäilen talven olevan nurkalla, että kokeilin uutta kompuraa ja kilautin auton pyöränpultit koneella auki. Samalla löytyi tietenkin korjattavaakin, tukivarren pula on tiensä päässä. Ei siis tarvitse vielä kuluttaa vähiä talliaikoja pyörän kanssa..
-
Millegt, jos sun jazz bass on myynnissä ja se on jenkkipeli niin täällä on ostaja... otelauta saa olla Ruusupuu tai vaahtera kunhan se on satulasta 38mm leveä ja d-shape... ja passiivi.... sunburst on myös hyvä väri jos on tortoise pleksi...
-
Ei mitään hyvää yötä.
Eilen vielä kävin talvibensat tankkiin hakemassa pakkasessa ja pienessä lumen tiputuksessa. Piti mennä kieli kieli keskellä suuta, kun ei Metzelerin Z8 ole kuvioita keskellä. Ajot jatkuu lumien sulatessa.
Projektia kyllä pukkaa, kun Sportin katalysaattori helisee ja kolisee. Halki, poikki ja pinoon ..siis kasaan.