Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: motomatti - Lokakuu 10, 2016, 18:15:12 ip
-
http://www.motouutiset.fi/fi/moottoripyorat/uutiset/4562/K%C3%B6lnin-mp-n%C3%A4yttelyn-satoa-Moto-Guzzi-Audace-Carbon-Cruiser---y%C3%B6nmusta-kulkija-Moto-Guzzi.htm?ref=newest
Niille joille mattamusta ja hiilikuitu on värejä.
Uutisessa huvitti pari epäjohdonmukaisuutta tai tiedonpuutteesta johtuvaa kömmähdystä mutta ovat nyttemmin oppineet että Guzzissa kone on nykyään pitkittäin. Minulla ja Motouutisten Erkillä oli vielä taannoin asiasta sähköpostierimielisyys. Pari muutakin asiaa oli mutta edelleenkin Guzzin kone keittää öljynsä kun kerran lauhdutinta tarvitaan.
Korjasin linkin.
-
Alkuperäisellä kielellä olikin jo täällä:
http://www.guzziclub.fi/hscms/foorumi/index.php?topic=6375.30 (http://www.guzziclub.fi/hscms/foorumi/index.php?topic=6375.30)
-
Kölnin satoa
Ihmeen isokokoisen näköinen tuo Flying Fortress Kölnin messuilla.
-
Pituutta tuo hiukan normaalista isompi etupyörä mutta perää on venytetty reilusti. Takaylitystä näyttäisi olevan perusmalliin verrattuna toistakymmentä senttiä enemmän. Tosin en ole perusmallistakaan mitannut peräylitystä mutta rekisterikilven valon kotelo on taaimmaisin osa. Massiivinen etukate on selkeä kokovaikutelman lisääjä.
-
Tuossa kuvassa perä näyttää pidemmäksi, kuin testivideoissa. No, ei varmaan ole ajatus ollutkaan pienessä peräkärryssä kuskata.