Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: Camn - Heinäkuu 01, 2016, 22:08:44 ip
-
Jenkit olivat sinnikkäästi jonottaneet RAM -kytkimiä V11 Guzzeihinsa. Kolme onnekasta saivat omansa. Kirjoittavat että viimeiset ovat, koska tarvittavaa hammaspyörää ei enää saa varaosana. Siis jos haluaa vaihtaa 2-levyisen 1-levyiseksi. Mutta jos kellä on hammaspyörä tallella tai vielä 1-levyinen:
Uutinen on se, että kertovat kytkimen saaneet vauhtipyörän olevan nyt terästä. Painoero vähenee mutta arvelevat painon olevan lähempänä kampiakselin keskipistettä, jolloin "vauhtipyöräilmiö" olisi vähäisempää. Ja kytkimen käyttö on luonnollisesti kevyempää kun on se yksi belleville -jousi. Kytkinlevy on myös se kolmesiipinen rst levy, jossa sinter palat. Vaikuttaa noin "paperilla" hyvältä. Ymmärsin että 5-vaihteisiin ei tarvita mitään hammaspyöriä.
Kiva kapine :).
http://www.v11lemans.com/forums/index.php?showtopic=19510&hl= (http://www.v11lemans.com/forums/index.php?showtopic=19510&hl=)
http://www.rammotor.it/ (http://www.rammotor.it/)
-
Tonti-runkoisten versio on myös päivittynyt: http://www.stein-dinse.biz/images/product_pdf/200001620.pdf (http://www.stein-dinse.biz/images/product_pdf/200001620.pdf).
Huomasin, kun varmistin käyttämättömän RAM:ni sopivuuden "Lemoniin".
T,
Jukka
-
Painot