Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: motomatti - Syyskuu 08, 2015, 13:02:36 ip
-
Itsellä on sekä pyöreä- että kulmikassylinterisiä 2v-moottoreita mutta en ole tullut kokeilleeksi sopiiko venttilikopat ristiin. Noita pyöreäpyttyisen venakoppia kun on useaa tyyliä mistä valita. Monissa, erityisesti rakentelu- ja kisakuvissa, näkyy näin tehdyn. Jos on kokemusta aiheesta niin onko otettava jotain erityisesti huomioon? Mitä tiivistettä tulisi käyttää ja onko ruuvijako yhteneväinen?
Ajatus olisi tehdä 1100 ruiskukoneesta pyöreäpyttyinen hieman "sorvaamalla" jäähdytysripoja.
-
Ei kai se vaadi kuin pyöreän kopan ja tiivisteen? Pulttijako on kovin saman näköinen. Ja eikös tuota voi kysyä suoraan Leimannin Jannelta, kisakoneessa taisi olla ko. osat kiinni.
-
Jep, Leiman on yhteen kisakoneeseen laittanut V7Sportin venttiilikopat. Miten ne muut toisennäköiset kopat?
Itse olen kiinnostunut löytämään sellaiset kuin V7:ssa oli kuusikymmentäluvun lopulla.
-
Tuo alanurkka näyttää vähän siltä, ettei kannessa riitä reuna. Muutaman millin välilevy ja tiivisteet molemmin puolin.