Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: iipee - Toukokuu 21, 2015, 19:23:47 ip
-
Jotta ei tarvitsisi koko iltaa netissä ihmetellä ja hakea, sekä kerrata vanhoja...Tietäjiä löytyy täältäkin.
-97 Nevadan latausvalo paloi himmeästi jo viime kesänä tyhjäkäynnillä.
Palaa edelleen, mutta nyt joutuu kierroksia nostaa paljon enemmän että sammuu.
Avasin kopan, yllätys, siellähän olikin vanha kunnon kestomagneettivispilä, puhdas kuin pulmunen.
Latausvirta on kuitenkin pikamittauksilla, tuliterälle akulle n.13V luokkaa
Vaihdanko siis säätimen..? (mopo ei vielä vaihdu)
Säädin on Ducati energia 9901 12 VDC
(harmi kun kuvalla ei voi kertoa)
motomatti, vastaahan jo... ???
-
Aina ei kykene päivystämään: tänään ajettiin autolla mökiltä rapiat 400 km kotiin ja sen jälkeen California Adamant:in koeajo moottoritiellä ja kaupungissa yhteensä noin 100 km. Jatkuu huomenna matkalla Nummijärvelle.
Paljonkos sieltä laturilta tulee vaihtojännitettä per johdin?
-
Säädin on Ducati energia 9901 12 VDC - tietäjiä löytyy täältäkin
http://www.guzziclub.fi/hscms/foorumi/index.php?topic=4360.0 (http://www.guzziclub.fi/hscms/foorumi/index.php?topic=4360.0)
:)
-
matti, huumoria se oli, Camn..kyllä viestiketjun luin..
en ehtinyt vielä tehdä kaikkia mittauksia...
minullakin aamuvuoro, joten palataan asiaan...
-
aamuvuoro päättyi, tutkin ongelman. regeneroin staattorin. ei öljyvuotoja havaittavissa..kummassakaan akselissa..
koppa kiinni, laturi toimii. kiitän vinkeistä. 13,8 V tyhjäkäynti, valo ei hehku.