Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: motomatti - Maaliskuu 16, 2015, 18:49:08 ip
-
California Kolmosen eli tässä tapauksessa Sääksjärvi Triken kaasuttimet ovat kovin raskaat käyttää. Talven aikana kehittelin prototyypin kevennysmuutoksesta. Tänään käynnistin ensimmäisen kerran syksyn jälkeen ja kaasukahvan käyttö on erinomaisen kevyttä. Lisänä rakenteeseen tuli digitaalista sytytystä varten sähköinen kaasunasentotunnistin. Homma maksoi alle kaksi kymppiä materiaalien ja rakenneosien osalta ja kolme kymppiä sähköosista. Kunhan kelit kehittyvät kesän suuntaan niin asennan edullisen säädettävän digisytytyksenkin paikoilleen. Virranjakaja siirtyy hyllylle muiden muinaisjäännösten seuraan. Muutetut kaasuttimetkin joutuvat hyllyyn aikanaan kunhan saan hankituksi sopivan ohjelmoitavan moottorinohjauksen.
http://www.motomatti.fi/2015/03/saaksjarvi-trike-kaasukahvan-kevennys.html
-
Pysyykö tuossa kaasukahvan kiertokulma samana, vai venyykö tai lyheneekö se?
-
Mulla on siinä kaksi asetusta jotka molemmat ovat lyhyempiä kääntää kuin alkuperäinen. Alkuperäisestä pitäisi ottaa toinen ote kun ajetaan oikein kovaa.
Samalla kertaa toteutui kaksi asiaa: lyhyt kahvan kiertoliike ja kevyt kääntää. Kolmantena matkakaasutoiminto jota en ole vielä asentanut. Pyörä tulee naisihmisen käyttöön niin vipujen pitää olla kevytkäyttöisiä.
-
Sepä se. Ei ihan varauksetonta ihastusta aiheuttanut muutama kesä sitten oman pikkulohkoni kaasukahva, kun rouva sitä tiellä kokeili.