Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: BMW - Elokuu 25, 2014, 16:50:37 ip
-
Tommosen muutoksen tein Vintagen jarrupolkimeen. Se kun on mun mielestä se alkuperänen poljin tappeineen niin syvältä takapuolesta kun olla voi. En toki tuhonnu alkuperästä poljinta vaan tein ton uuden vanhasta Cali III:n polkimesta. Nyt kelpaa painella jarrua kun ei tarvi koko jalkaa nostella vaan kantapää saa olla astinlaudalla koko ajan. Tää siis koskee tietenkin vaan astinlautamalleja.
-
Tottumus on toinen luonto....
Itseä ei ole häirinnyt Californoiden poljin. Siinähän on se kätevä tukipiste ajojalkineen korolle kun ajaa reippaasti mutkatietä. Tosin niin kovin paljoa en takajarrua käytä vaan turvaudun useimmiten etujarruun. Omissa Caleissani ei ole integroituja jarruja. Viimeksi tänään muutin yhden etujarrun kokonaan kahvasta toimivaksi: http://www.motomatti.fi/2014/08/saaksjarvi-trike-etujarrun-tuplaus.html
Laitontahan se tuossa tapauksessa on mutta tuskin jään siitä kiinni....
Nätisti tehty poljinmuutos, näköjään.
-
Ihan on siivo poljin.
Omassa Jackalissa on iso krominen mollisko, jonka modaaminen on ollut listalla pitkään. Niin väärässä asennossa se oletuksena on jalkatappipyörässä, että nilkka tulee reissussa kipeäksi. Koska en sitä käytä kuin liikennevaloissa, olen säätänyt polkimen niin alas kuin säätökierre antaa myöden. Täytynee joskus tehdä kevyempi ja lyhyempi poljin.