Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: motomatti - Kesäkuu 22, 2014, 18:38:44 ip
-
Varmaan on joku muukin tuskaillut kaasukahvan raskauden tai huonon palautuksen ja nykivän liikkeen suhteen.
http://www.motomatti.fi/2014/06/saaksjarvi-trike-kaasukahvan-keventelya.html
-
Hyvä vinkki, täytyypä kokeilla!
-
Ptfe:tä sisältävä ketjuspraykin on tuohon hommaan mainiota. Guzzistilla se säilyy vaijerihommia varten kauan hyllyssä, ja täten tulee edulliseksi.
-
Asiaa.
Käsiväsyyn auttaa kanssa pikku muovirinkula kahvaan.
Lepuuttaa kättä hyvin pikkutoppari kun säätää asennon yleiseen vauhtiin.
Mukavuudessa ajaa on iso ero kun kierto on peukaloa vasten eikä ranteelle vääntöä.
Sähköinen tulkkaus on Guzzien kaasuissa tätä päivää, mutta mekaaninen vastus kahvassa jousella niissäkin.
-
Monessa tapauksessa, kun laitoksessa ei oikeasti ole mekaanista lisärasitusta, auttaisi ranteiden kiertotreeni. Ei edes paljoa tarvitse treenata, kun on jo apua.
-
Kyllä sitä rannevoimaa meikäläisellä riittää mutta pitkä puristaminen puuduttaa kyynärvarren lihaksia ja kylmällä säällä verenkierron väheneminen aiheuttaa valkosormisuutta. Sitä edesauttaa myös joidenkin kierroslukualueiden aiheuttamat värinät.
Tarkoitus olisi Sääksjärvi Triken moottorinohjaus muuttaa digitaaliseksi niin pääsee tämän kaltaisista vaivoista eroon. Mutta kaikki ajallaan.