Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: motomatti - Kesäkuu 22, 2014, 18:38:44 ip

Otsikko: Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin
Kirjoitti: motomatti - Kesäkuu 22, 2014, 18:38:44 ip
Varmaan on joku muukin tuskaillut kaasukahvan raskauden tai huonon palautuksen ja nykivän liikkeen suhteen.
http://www.motomatti.fi/2014/06/saaksjarvi-trike-kaasukahvan-keventelya.html
Otsikko: Vs: Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin
Kirjoitti: Pekka73 - Kesäkuu 22, 2014, 19:16:28 ip
Hyvä vinkki, täytyypä kokeilla!
Otsikko: Vs: Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin
Kirjoitti: TunturiTT - Kesäkuu 22, 2014, 21:29:20 ip
Ptfe:tä sisältävä ketjuspraykin on tuohon hommaan mainiota. Guzzistilla se säilyy vaijerihommia varten kauan hyllyssä, ja täten tulee edulliseksi.
Otsikko: Vs: Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin
Kirjoitti: GuzGuz - Kesäkuu 23, 2014, 09:01:11 ap
Asiaa.
Käsiväsyyn auttaa kanssa pikku muovirinkula kahvaan.
Lepuuttaa kättä hyvin pikkutoppari kun säätää asennon yleiseen vauhtiin.
Mukavuudessa ajaa on iso ero kun kierto on peukaloa vasten eikä ranteelle vääntöä.
Sähköinen tulkkaus on Guzzien kaasuissa tätä päivää, mutta mekaaninen vastus kahvassa jousella niissäkin.
Otsikko: Vs: Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin
Kirjoitti: TunturiTT - Kesäkuu 23, 2014, 09:34:12 ap
Monessa tapauksessa, kun laitoksessa ei oikeasti ole mekaanista lisärasitusta, auttaisi ranteiden kiertotreeni. Ei edes paljoa tarvitse treenata, kun on jo apua.
Otsikko: Vs: Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin
Kirjoitti: motomatti - Kesäkuu 23, 2014, 10:52:47 ap
Kyllä sitä rannevoimaa meikäläisellä riittää mutta pitkä puristaminen puuduttaa kyynärvarren lihaksia ja kylmällä säällä verenkierron väheneminen aiheuttaa valkosormisuutta. Sitä edesauttaa myös joidenkin kierroslukualueiden aiheuttamat värinät.
Tarkoitus olisi Sääksjärvi Triken moottorinohjaus muuttaa digitaaliseksi niin pääsee tämän kaltaisista vaivoista eroon. Mutta kaikki ajallaan.