Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: Speka - Helmikuu 17, 2014, 16:54:20 ip

Otsikko: Californian bemsapumppu
Kirjoitti: Speka - Helmikuu 17, 2014, 16:54:20 ip
Kesällä Guzzi pysähtyi noin 100 km päähän kotoa . Bensapumpun letku oli irti . Rakensin talven aikana kuvan mukaisesti letkut ja putket   uudelleen .   Letkut mahdollisimman lyhyet ja niin että ei pääse irtoamaan .Bensapumppua täytyi kiertää noin 45 astetta . Suodattimen sisään menopuoli  yhdistetty "ermeetoliittimellä " jossa on 8 mm leikkuurengas . Juotokset on tehty hopealla . Suodattimen ulostuloputki täytyi taivuttaa bensapumppuun päin . Tämä paketti mahtuu tankin aukosta sisään , mutta ei jäänyt yhtään milliä ylimääräistä tilaa .
Otsikko: Vs: Californian bemsapumppu
Kirjoitti: ALi - Helmikuu 17, 2014, 17:20:05 ip
Siistin paketin olet tehnyt. Muuten kyseessä tyyppivika kaikissa malleissa, joissa pumppu on tankin sisällä.
Syynä suodattimen likaantuessa kasvava paine ja lämmössä löystyvä (yl. läpinäkyvä) letku, joka luiskahtaa letkukiristimen otteesta.
Otsikko: Vs: Californian bemsapumppu
Kirjoitti: TunturiTT - Helmikuu 17, 2014, 18:55:50 ip
Lienee juotettuna varmempi, kuin pehmenevä letku. Eräässä autossani oli tuollainen kiinteä paketti jo tehtaalta, siinä kuitenkin pyörämaailmassa säästetty,  vaikka tuotantomäärät on pienemmät.
Otsikko: Vs: Californian bemsapumppu
Kirjoitti: NorgeGTL - Helmikuu 17, 2014, 20:55:28 ip
http://www.guzziclub.fi/foorumi/index.php?action=dlattach;topic=4588.0;attach=6656

Tuossa samasta asiasta... tosin Pegasosta ja kyse oli itse pumpun käyntiongelmasta.