Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: NorgeGTL - Helmikuu 14, 2014, 13:28:13 ip
-
Onko kellään kokemusta tai tietoa kuinka paljon arvokkaammaksi on tulli arvioinut hyvällä vaunulla ja muutossarjoilla varustetun pyörän? Ainakin pyyntihinnat ovat Saksanmaalla kaksin- tai kolminkertaiset soolopyörään verrattuna.
-
Muistutan tässä samalla että kun sivuvaunupyörää tullailee niin erikseen pyörä ilman sivuvaunua. Sivuvaunusta kun ei tällöin mene tullia. Jos se on pyörässä kiinni niin tullia menee vastaavan ikäisen sivuvaunupyörän Suomen pyyntihinnassa jäljellä olevan veron verran.
-
Tuo onkin hyvä pointti ainakin jos pyörässä ei ole muutossarjaa. Muutossarjalla varustettuna, eli etuhaarukka ynnä pyörät, onko eroa? Ja jos laite on kotimaassaan noineen hyväksytty vain sivuvaunukäyttöön niin entäs sitten? Alkoi vaan Talvirallin tiimoilta houkuttelemaan ajatus kunnon sivarista, jotta emäntäkin pääsisi mukaan...
-
Vaikka tällainen...
http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/moto-guzzi-california-titanium-gro%C3%9F-zimmern/189803762.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=18100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minPrice=10000&negativeFeatures=EXPORT&categories=CombinationAndSidecar