Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: Lightfoot - Heinäkuu 01, 2006, 19:37:50 ip

Otsikko: Uusi Norge ketjuvedolla
Kirjoitti: Lightfoot - Heinäkuu 01, 2006, 19:37:50 ip
Laitoin tämän ensin vahingossa myyntipalstalle...

Joitain päiviä sitten löysin linkin: http://www.bikez.com/motorcycles/moto_guzzi_norge_1200_2006.php (http://www.bikez.com/motorcycles/moto_guzzi_norge_1200_2006.php) ja sinne kurkkasin. Ihmettelen spekseissä mainintaa:



Transmission type
final drive:

Chain
 

Kuvan mukaan näin ei olisi ja tietysti olisi aikamoinen uutinen jos MG alkaisi valmistaa ketjuvetoisia.
Otsikko: Uusi Norge ketjuvedolla
Kirjoitti: Vierailija - Heinäkuu 02, 2006, 03:54:19 ap
Eikä kyllä olekaan.
Guzzin sivuilla selvä maininta "forcellone monobraccio in alluminio che incorpora il cardano reattivo" - eli kyllä Norgen perästä löytyy se Guzzin uutuus eli yksipuolinen alumiinihaarukka, jonka sisällä se kardaani on.
Otsikko: Uusi Norge ketjuvedolla
Kirjoitti: Breeze - Heinäkuu 02, 2006, 05:37:26 ap
Ei kannata kaikkeen uskoo, mitä internetistä löytyy. Yleensä virallinen tieto on oikeaa.

Tuollakin  http://www.motorcyclespecs.co.za/model/moto%20guzzi/moto_guzzi_le_mans1000_iv%2085.htm (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/moto%20guzzi/moto_guzzi_le_mans1000_iv%2085.htm)  väitetään että LeMans IV on 4v/syl ja kaiken lisäksi vielä OHC tai että LeMans III on 2v/syl ja OHC
Otsikko: Uusi Norge ketjuvedolla
Kirjoitti: Lightfoot - Heinäkuu 02, 2006, 06:39:24 ap
Lainaus käyttäjältä: Breeze
Ei kannata kaikkeen uskoo, mitä internetistä löytyy. Yleensä virallinen tieto on oikeaa.

Tuollakin  http://www.motorcyclespecs.co.za/model/moto%20guzzi/moto_guzzi_le_mans1000_iv%2085.htm (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/moto%20guzzi/moto_guzzi_le_mans1000_iv%2085.htm)  väitetään että LeMans IV on 4v/syl ja kaiken lisäksi vielä OHC tai että LeMans III on 2v/syl ja OHC

Joo, eihän netti ole mikään virallinen tietolähde, mutta luulisi laittavan oikeaa tietoa jos ylipäätään vaivautuu tuollaisia taulukoita laittamaan. LM IV:n kohdallahan onkin monta asiaa pielessä jo mainitun lisäksi:
- Kuutiotilavuus
- 4 venttiiliä per sylinteri?
- Teho
- Takarengas
- Tankin tilavuus
- Paino