Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: mootpark - Lokakuu 21, 2013, 14:04:44 ip

Otsikko: Loput MP-talvipaikat 100e/pyörä - Helsinki
Kirjoitti: mootpark - Lokakuu 21, 2013, 14:04:44 ip
Tarjoamme kaikki loput MP-talvisäilytyspaikat vain 100eur/pyörä, niin kauan kun paikkoja riittää!!!

Isot ja pienet pyörät, skootterit, mopot, kaikki samaan hintaan. Hinta sisältää myös akun latauksen 2xkaudessa sekä ALV:n 24%, eli ei muita maksuja!

Voit valita kahdesta siististä, turvallisesta ja lämpimästä hallistamme. Toinen on Herttoniemessä (Mekaanikonkatu), toinen Pitäjänmäellä (Kutomotie), sama hinta molemmissa.

Kauden pituus 31.3.2014 asti.

Antti Metsola
050-555 9668
myynti@moottoriparkki.fi

Alastaron Moottoriparkki
Turvallinen ja lämmin säilytys vuodesta 2007
www.moottoriparkki.fi
Otsikko: Vs: MP-talvisäilytys Helsingissä ja Loimaalla - Alastaron Moottoriparkki
Kirjoitti: Harri Eronen - Lokakuu 21, 2013, 15:34:53 ip
Eikös tälläiset ,selvästi kaupalliset ilmoitukset ,voisi julkaista maksua vastaan kerholehdessä,niinkuin muillakin merkkikerhoilla? Tottakai mainos palvelee jäsenistöä,mutta?
Otsikko: Vs: MP-talvisäilytys Helsingissä ja Loimaalla - Alastaron Moottoriparkki
Kirjoitti: TimoEv - Lokakuu 21, 2013, 15:55:00 ip
Noista mainoksista...
Sieravuoren vuosikokouksessa todettiin, että Moto Italia ei sallisi mitään "ulkopuolista" mainontaa. He sponssasivat lehteä erinomaisen kiitettävästi.
Nyt asia on ilmeisesti muuttumassa? Mutta, kokemuksesta tiedän, että mainosten myynti Il Falconen tyyppiseen lehteen on vähintäänkin erittäin työlästä. Osin jopa mahdotonta.
Lisäksi hyvin hoidettuna työllistää yhden-kaksi miestä ihan kelvollisen runsaasti - varsinkin kun ei ole kuin harrastus.
Lehtimainoksissa on kaksi kulmakiveä: Kohderyhmä ja kontaktihinta. Väitän - valitettavasti - että Il Falconen mainosarvo vastaa jonkin 6-7 divarin potkupalloturnauksen käsiohjelmaa...

Kokonaan toinen asia voisi olla jokin palveluhakemisto-tyyppinen rivi-ilmoitusjuttu. Vaan työllistääpä sekin. Ja sitten on mietittävä, että onko saatavilla mainostuloilla merkitystä lehden taloudelle.