Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: California - Lokakuu 10, 2013, 22:36:15 ip
-
...poistunut vissin mallistosta? Ei ole enää Guzzin omilla kotisivuilla kyseistä pyörää. Liekö jo kauan ollut pois mutta nyt vasta huomasin. Eli Breva ja Sport mallistot ovat historiaa. Vissin miettivät että ovat liian lähellä Norgea ja samasta aihiostahan ne pyörät tietysti olivatkin.
-
Kyllä tuolla Sport 1200 näkyy edelleen.
www.motoguzzi.com-> scuderia-> löytyy alimmaisena malliluettelosta
-
www.motoguzzi.it (http://www.motoguzzi.it) => moto: en löytänyt?
Scuderia = talli, Moto = moottoripyörä. No, sure näitä. Mukavahan näitä on spekuloida (Moto Guzzi + tulevaisuus).
-
No se vaihtelee eri maiden mukaan, kun valitsee vaikkapa Germany, löytyy taas listasta. Eikös tuo ole kaikilla merkeillä ihan sama homma, että kaikkia malleja ei myydä virallisesti kaikissa maissa. Ja usein Suomessa ei myydä noita pienempikuutioisia malleja, joita on Keski-ja Etelä-Eurooppa pullollaan.
-
Tehtaalta oli, kuulemani mukaan, kesällä kerrottu että uusia ei enää tehdä. Ne mitä on/oli myynnissä on vanhaa varastoa.
-
Mut kovast hyö niit kehuvat... Vaikka juuri luin myös mielipiteen että V11 oli viimeinen "sport" -Guzzi, sen jälkeen kyseessä on ollut Aprilia. Tarkoittaa tiety sitä että historia on historiaa ja asiat muuttuvat pääosin parempaan suuntaan.
" (Pete Roper):
Had to do the rear main bearing flange on one of the 1200Sport 8V's this week AC I had to take it for a longish shake-down run to check for leaks. Every time I take one out I'm amazed by how nice they are. They fuel up very nicely and the ride is plush but accurate. It really is a lovely bike."
"the only Carc model not offered with roller tappets"
http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=62713.0 (http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=62713.0)