Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: Camn - Lokakuu 05, 2013, 12:06:44 ip
-
http://www.hs.fi/autot/Uusi+Harrikka+tottelee+joysticki%C3%A4++partamies+ei+ilahtunut/a1380860917450?ref=hs-art-new-1 (http://www.hs.fi/autot/Uusi+Harrikka+tottelee+joysticki%C3%A4++partamies+ei+ilahtunut/a1380860917450?ref=hs-art-new-1)
Ihmisten hedonistinen kulutus lie ollut aina totta (Levänluhdasta on löydetty 300 luvulla tehty pronssinen kattila, jota ei ole voinut käyttää keittämiseen) ja myy luonnollisesti edelleen :).
Siteerauksia linkin artikkelista:
Ostajien ikärakenne oli -80 luvun lopussa alle 35v, nyt 47v ja tulotaso on tuplaantunut, mukavuus myy.
- matkapyörät ovat häpeilemätön harppaus keski-ikäiseen mukavuuden maailmaan
- moottoripyörien dinosaurus on lähtenyt elektroniikan kilpavarusteluun, älypuhelin näytön vieressä olevaan koteloon
- abs jarrut vakiona kaikkiin pyöriin, matkamalleissa integraalijarrut
- hydraulinen kytkin, nestejäähdytteinen moottori (kannet)
Piaggio oli ensimmäisenä liikkeellä curuisereissa (Cali1400), 2014 alkaen muut rynnivät perässä?
Taidanpa hyödyntää tämän syksyisen aurinkoisen päivän ja lähteä oikealla moottoripyörällä, Moto Guzzilla, liikkeelle. Tässä on ajonopeuteen tahdistettu ilmastointi vakiona kuten myös hierova istuin ja jalkatapit. Lisäksi ohjaustankoihin integroitu yksilöllisesti vaimennettu perättäisiin mekaanisiin pienpulsseihin perustuva kevythierova liiallisen kämmeniin ja sormiin kohdistuvan verenkierron vaimennusjärjestelmä, joka on yhdistetty nerokkaasti moottorin kierroslukuun, mikä puolestaan korreloi itsesäätyvästi voimansiirtojärjestelmää hyödyntäen käytetyn ajonopeuden kanssa. Kun tämä yhdistetään ajohanskojen pintalämpötilan kaksipuoliseen säätöön (ulkopuolella automaattisesti ajonopeudesta riippuva jäähdytys, sisäpuolella kahvanlämmittimien säätönupin mukaan vaihtuva lämpötila), enempää en kaipaa.
-
Tuskinpa noita myytäisi jos kansa ei haluaisi.
Joskus oli jollain japanilaisvalmistajalla malli joss kumityynyin kiinnitetty moottori heilui rungossa itsekseen mutta varustukseen kuului vipu jonka saattoi kiinnittää moottorin ja satulan välille että moottorin värinä siirtyisi satulaan kuljettajan tuntemuksien maksimoimiseksi.
Siinä suhteessa tuo Camnin esittämä nautintokokonaisuus on tarkkaan harkittu ilman vaihtoehtoja.