Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: MarkkuEVP - Lokakuu 04, 2013, 09:30:37 ap
-
hei
Joku viisaampi saisi vääntää rautalangasta mitä on tehty : http://www.saarbike.de/tuning/motortuning/vergasertuning/motoguzzisp3 80 hv / 94 Nm
http://www.saarbike.de/tuning/motortuning/vergasertuning/
ja sitten rullaus alas
Onnistuuko kotioloissa ??
Mr
-
Dynokäyrän vieressä lukee, että moottoriremontin ohessa konetta hieman piristettiin. Ja toisaalla myydään virityskaasuttimia. Eli olisko kanavia putsailtu ja vaihdettu paremmat kaasarit, siihen päälle huolellinen säätö.
-
Jos saa muutaman hepan lisää 6000...6500 kierrokselle niin iloa niistä on korottuneen huippunopeuden muodossa ja ehkä hieman ripeämmässä ohituskiihdytyksessä jos on tapana nostella kierrokset noin korkealle. Kyllä kaasutinten vaihto onnistuu kotioloissa, mutta suutinten valinta ihan nappiin vaatii varmaan penkitystä.