Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: Urpo ja Turpo - Helmikuu 23, 2013, 16:39:36 ip

Otsikko: Telaio Rosso
Kirjoitti: Urpo ja Turpo - Helmikuu 23, 2013, 16:39:36 ip
Ajankuluksi tuli kaiveltua vanhoja arkistoja ja
löytyi mm. tuollainen lehti.
Otsikko: Vs: Telaio Rosso
Kirjoitti: Camn - Helmikuu 23, 2013, 20:42:39 ip
Hieno (harvinainen?) kuva  :)

V7 Sport:n äärimmäisen harvinainen käsin tehty Telio Rosso malli edessä ja takana sitä ”imitoiva” ensimmäisen KR -mallisarjan V11 (1999-2001, lyhyt punainen runko, jyrkempi ohjauskulma, clip-onit kiinni yläkolmion alapuolella) ja väritys ”Lime Green”.

”The V7 Sport Telaio Rosso was truly a special motorcyle. So many new parts came and went on this model, never to be seen again. That's what makes the Telaio Rosso probably the most unique motorcycle available to the public in the last 40 years. As special as the Sport was, the TR had that many more unique parts made for it (many hand made in Moto Guzzi's Race Shop) and all that for approxiamately 150 bikes.”
Otsikko: Vs: Telaio Rosso
Kirjoitti: Urpo ja Turpo - Helmikuu 23, 2013, 21:20:32 ip
Ei se nyt niiin hirveän harvinainen ole.
Tässä lisää.

Otsikko: Vs: Telaio Rosso
Kirjoitti: Camn - Helmikuu 23, 2013, 21:29:15 ip
"They were supposedly built 200 or less, and luckily over 500 examples have survived. Caveat Emptor"

Tulee sellainen käsitys, että "oikeita" käsintehtyjä on tosiaan vähän (oikeasti käsin tehtyjä erikoisosia) mutta jälkeen päin sommiteltuja kopioita on moninkertaisesti...
Otsikko: Vs: Telaio Rosso
Kirjoitti: Urpo ja Turpo - Helmikuu 23, 2013, 21:43:48 ip
Alkuperäiset on helppo tunnstaa kun ne on hiekkavalettu ja vaihteistossa ei ole
ulkopuolisia ripoja. Tämä vaihteisto on kyllä kuulemma ihan *****.
Otsikko: Vs: Telaio Rosso
Kirjoitti: Vierailija - Helmikuu 23, 2013, 23:58:38 ip
Ei se nyt niiin hirveän harvinainen ole.
Tässä lisää.


Mick Walker: "only 150 Sports were produced in this colour scheme".