Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: MPR3soft - Marraskuu 24, 2012, 22:48:58 ip
-
Nyt se on virallisesti vahvistettu 8)
http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorcycle_manufacturers/moto-guzzi/9692716/Moto-Guzzi-California-Touring-review.html#
-
Jutusta ei käynyt ilmi, mistä niin paljon puntia on kertynyt? ???
Italia on kuitenkin euron alueella.
-
Jutusta ei käynyt ilmi, mistä niin paljon puntia on kertynyt? ???
Italia on kuitenkin euron alueella.
Mutta Englanti ei ole. Ja juttu oli tehty Englannissa englantilaislle...ja nehän ei ymmärrä euroista mitään :o
Artikkeli sinänäsä mielenkiintoinen. Kohtalaisen hyvät arvostelut uudelle Calille. Suurimmaksi negatiiviksi muodostui polttoainetalous/tankin koko.
Spekuloivat tankkausvälin muodostuvan n. 270km mittaiseksi. Ei kovin mairitteleva luku nyky tourerille :(
Eivät ilemeiseti ottaneet opiksi Stelvion tapauksesta ???
Kimmo
-
Piaggion perustaman kehitys- ja suunnitteluyksikön kertomus kokonaan uuden pyörän suunnittelusta ja tavoitteista, jonka tuloksena syntyi kolmessa vuodessa nyt markkinoille (lähinnä USA:n) lanseerattu 1400 kuutioinen California. Moto Guzzi sai tehtäväkseen valmistaa emoyhtiön kehittämän nykyaikaisen, yksinajavalle, nuorelle miehelle tarkoitetun pyörän 8)
Pitkämatkalaisille on sitten se toinen vaihtoehto laukkuineen ;D
http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=it&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.moto.it%2Fnews%2Fbotta-risposta-moto-guzzi-california-1400-bella-ammiratissima.html
Katso Related News, mitä Miguel Galluccilla on asiaa!
-
Niin, jos olen ymmärtänyt oikein (italian taitoni on suhteellisen vaatimaton eikä Googlen kääntäjäkään näköjään kaikkea osaa kääntää) artikkelissa kysytään Miguel Galluzzin ja Romano Albesianon joihinkin aikaisempiin haastatteluihin viitaten, että onko moottori Millepercenton kehittämä ja onko pyörä kehitetty Piaggion designstudiossa Kaliforniassa.
Moto Guzzin vastauksessa todetaan, että Moto Guzzit rakennetaan kokonaan (myös moottori) Mandello del Lariossa, mutta pyörä on suunniteltu Romano Albesianon johtamassa Piaggion Centro Tecnico Moto'ssa Noalessa käyttäen koko konsernin asiantuntemusta - ja viitaten Aprilian saavuttamiin 51 maailmanmestaruuteen (mm. RSV4) että yhtä & toista siellä osataan.
Galluzzin (huom. oikeinkirjoitus) haastattelussa kehutaan uuden Californian laadukkuutta, nykyaikaisuutta ja sitä, että se on ainoa customi, jolla on oikean moottoripyörän ajo-ominaisuudet. :)