Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: Ikkala - Lokakuu 06, 2011, 22:11:09 ip
-
http://www.stucchiluigi.it/product.php?id_product=5511 (http://www.stucchiluigi.it/product.php?id_product=5511)
Kovasti heittää rapaa ja sotkee tuo sportterin takapyörä, onko näistä tämmösistä "huggereista" apua?
Ja onko halvempia tarjolla ja mistä olette tilanneet jos olette tilanneet?
-
Kiitoksia linkistä ja vinkistä!
Miksi muuten hiilikuitu? Olishan se tietty komeeta.... ;)
-
Ensimmäinen negatiivinen havainto isosta Brevasta että sivulaukkujen kanssa se viskasi soratiellä ajettaessa savet kyytiläisen selkään ja muutenkin piti selkäpuolta märkänä. Ilman laukkuja ei ongelmaa.
Piti sitten tilata levitysosa/jatke alkuperäiselle rekisterikilven telineelle. Homma korjaantui kerrasta. Nyt laukun ja lokarin välissä ei ole solaa josta ilma pääsee pyörimään ylöspäin.
Varmaan Sportissa sama juttu mutta siinä Brevan loksu näyttäisi aika ankeelta. Mutta ei tulis rapaa selkään.
mm
-
Moi
Mulla on ollut monta vuotta Stelviossa Skidmarksin hiilikuitu huggeri. Ei lennä rapa kyytiläisen kainaloihin. Crison huggeri käy suoraan Stelvioon. Maastossa vois olla haittaa mutta ei sitä Stelviota suo pätkälle voi raahata. Ainoa negatiivinen on kivien kolina hiilikuituisessa. Tilaus kesti jonkin aikaa tulla ja ei muuten painanut paljon.
T;Timppa
-
Aika turhake taisi olla tämä stucchin huggeri. Toki se nyt vähän suojasi mutta kovasti ravassa on silti tuo iskarinseutu.
On se sentäs hyvän näköönen.... kallis vaan tuommoseksi lipareeksi. En voi suositella.
-
Tämmöstä mietin *Risooni, onkohan kellään kokemusta?
http://www.millepercento.it/index.jsp?sito=Millepercento&linkPagina=17666&lingua=it
-
Näyttää vaan niin lipareelta, notta ajaneeko asiaansa.
Sama kappale hiilarista valmistettuna on muutaman gramman kevyempi verrattuna lasikuituiseen. Jousittamatonta massaa on hyvä olla mahdollisimman vähän. Guzzin tapauksessa suhteellinen ero takajousituksessa on merkityksetön, joten kyse on visuaalisista arvoista.
-
Näyttää vaan niin lipareelta, notta ajaneeko asiaansa.
Ilmeisesti tämä kommentti oli minun kysymykseeni.
Juu, samaa katselin itsekin, saisi olla hieman pidempi huggeri tuo. Toisaalta jos vertaa Stuggin vastaavaan, on Millepercenton huggeri pidempi. Siksi käyttökokemukset olisivat mielenkiintoista kuulla.
http://www.millepercento.it/index.jsp?sito=Millepercento&linkPagina=17737&lingua=it
-
Ei taida kannattaa äänestystä laittaa pystyyn, mutta Skidmax lasikuituisena vaikuttais parhaalta vaihtoehdolta. En maksais tuplahintaa muutaman gramman takia , jos ei muuta aitoo hiilikuituu ole aikomus asentaa.
-
On Nevadaakin vaivannut kura peräpeilissä.
@motomatti
Piti sitten tilata levitysosa/jatke alkuperäiselle rekisterikilven telineelle. Homma korjaantui kerrasta. Nyt laukun ja lokarin välissä ei ole solaa josta ilma pääsee pyörimään ylöspäin.
Mahtaisiko tuo metodi toimia kuvien mukaisesti? Vai miten se Motomatilla meni?
Tuo Nevadan häntä ei niin söpö ole muutenkaan, niin ehkä tuollaisen pellin voisi pokata rekkarin alle ja siitä laukkujen rautoja pitkin. Jos ihan tavallisesta rautapellistä ja kiiltävän mustaksi maalilla.
-
Skidmarxin huggeri peittää paljon enemmän, kiinnitetään kahdesta kohtaa, on halvempi ja toimii. Materiaaliksi kannattaa valita hiilikuitu:
http://www.skidmarx.co.uk/section/mudguards/rear_huggers/other.html (http://www.skidmarx.co.uk/section/mudguards/rear_huggers/other.html)
Kiitos winkistä ! Tästä valaistuneena tilasin Grisooni huggerin Skidmarx:sta. Sen pitäisi saapua lähiaikoina. Kun olen saanut asennettua paikalle niin laitan vielä kuvia tähän ketjuun.
-
Skidmarx'n toimitus olikin yllättävän nopea, pari viikkoa.
Asennus oli helppoa kun mukana oli asialliset ohjeet ja kiinnitystarvikkeet.
Tosin alempaa kiinnikkettä piti vähän muotoilla (lue väännellä), jotta huggeri asettuu parempaan asentoon.
Huggeri asennettuna Grisoon näyttää tältä:
-
Siinä kuva vertailun vuoksi stucchin lärpäkkeestä. Ei varmaan tarvi arvailla kumpi suojaa paremmin :(